Maj & Einar
Namn, dop & namngivning
  1. Anonym
    #1

    Maj & Einar

    Vad tycker ni om flicknamnet Maj, och om pojknamnet Einar?

    Har fastnat för dom namnen.
  2. 1
    Maj & Einar Vad tycker ni om flicknamnet Maj, och om pojknamnet Einar?

    Har fastnat för dom namnen.
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2
    Gillar bägge men tycker Maja är finare än Maj
  4. 2
    Gillar bägge men tycker Maja är finare än Maj
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    ROOOOS!!! Jättefina namn båda två. Våra vänners som heter Einar, så det kan inte lillebror heta här. Och Min syster heter Maja, men jag funderar på May, om vi får en flicka till nån gång!
  6. 3
    ROOOOS!!! Jättefina namn båda två. Våra vänners som heter Einar, så det kan inte lillebror heta här. Och Min syster heter Maja, men jag funderar på May, om vi får en flicka till nån gång!
  7. Medlem sedan
    May 2009
    #4
    Einar är kanonfint, det har jag försökt få igenom här hemma utan att lyckas. Maj är ingen favorit
  8. 4
    Einar är kanonfint, det har jag försökt få igenom här hemma utan att lyckas. Maj är ingen favorit
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5
    Båda två är jättefina!
    Maj gillar jag eftersom det känns helt nytt (på ett gammalt sätt) men ändå inte. Det är som att heta Maja men ändå inte
  10. 5
    Båda två är jättefina!
    Maj gillar jag eftersom det känns helt nytt (på ett gammalt sätt) men ändå inte. Det är som att heta Maja men ändå inte
  11. Medlem sedan
    Jul 2006
    #6
    Jag är inte redo för en retur på de namnen än. Medelålders tantigt resp gubbigt anser jag.
  12. 6
    Jag är inte redo för en retur på de namnen än. Medelålders tantigt resp gubbigt anser jag.
  13. Medlem sedan
    Jun 2010
    #7
    Gillar båda! Vi hade dem som förslag när vi väntade barn Blev dock inget av dem men de kvarstår som favoritnamn.
  14. 7
    Gillar båda! Vi hade dem som förslag när vi väntade barn Blev dock inget av dem men de kvarstår som favoritnamn.
  15. Medlem sedan
    Feb 2008
    #8
    Gillar! Båda namnen, faktiskt. Precis så där litet lagom ovanligt vanliga att de ska falla mig i smaken ;-)
  16. 8
    Gillar! Båda namnen, faktiskt. Precis så där litet lagom ovanligt vanliga att de ska falla mig i smaken ;-)
  17. Medlem sedan
    Oct 2002
    #9
    Tycker Einar e superfint men gillar inte Maj annat än som månad.
  18. 9
    Tycker Einar e superfint men gillar inte Maj annat än som månad.
  19. Medlem sedan
    May 2011
    #10
    Maj borde vara fint, men namnet har ett dammigt lager tant över sig som fular till det. Och ska man ta det tycker jag det ska gå till en bebis född i maj.

    Einar - typiskt modenamn bland dem som gillar gubbiga namn. Inte lika förskräckligt som Gunnar, men ändå ingen hit.
  20. 10
    Maj borde vara fint, men namnet har ett dammigt lager tant över sig som fular till det. Och ska man ta det tycker jag det ska gå till en bebis född i maj.

    Einar - typiskt modenamn bland dem som gillar gubbiga namn. Inte lika förskräckligt som Gunnar, men ändå ingen hit.
  21. Medlem sedan
    Jul 2006
    #11
    Två fantastiskt fina namn!
  22. 11
    Två fantastiskt fina namn!
  23. Medlem sedan
    Jan 2010
    #12
    Jag gillar inget av namnen
  24. 12
    Jag gillar inget av namnen
  25. Medlem sedan
    Dec 2005
    #13
    Gillar båda!
  26. 13
    Gillar båda!
  27. Medlem sedan
    May 2009
    #14
    måste säja det e fina namn
    imt.
  28. 14
    måste säja det e fina namn
    imt.
  29. Medlem sedan
    May 2010
    #15
    Båda är ganska fina, men jag tycker speciellt mycket om Maj. Det är ett favoritnamn hos mig.
  30. 15
    Båda är ganska fina, men jag tycker speciellt mycket om Maj. Det är ett favoritnamn hos mig.

Liknande trådar

  1. Hjalmar eller Einar
    By jamjo in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-07-23, 06:37
  2. Einar??
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-05-02, 11:35
  3. Einar har gjort debut på .....
    By CALIPE in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 09:40
  4. Einar eller Ture?
    By memo in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-09-17, 14:53
  5. Einar
    By maria204 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 11:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar