anal
Sex & erotik
  1. Anonym
    #1

    anal

    Min man skickade mig i stjärten igår och blev väldigt upphetsad. Jag tyckte om det mycket med, men undrar om någon varit med om det förr och kan ge tips och råd. Det var så häftigt och upphetsande.
  2. 1
    anal Min man skickade mig i stjärten igår och blev väldigt upphetsad. Jag tyckte om det mycket med, men undrar om någon varit med om det förr och kan ge tips och råd. Det var så häftigt och upphetsande.
  3. Anonym
    #2
    massor med glidmedel
    Själv tycker jag det är skönast att ligga på rygg med benen högt upp, på så sätt kan man fortfarande komma åt att smeka sig själv samtidigt.
    Att känna honom komma in sakta i analen är en härlig känsla.
    Lycka till
  4. 2
    massor med glidmedel
    Själv tycker jag det är skönast att ligga på rygg med benen högt upp, på så sätt kan man fortfarande komma åt att smeka sig själv samtidigt.
    Att känna honom komma in sakta i analen är en härlig känsla.
    Lycka till
  5. Anonym
    #3
    Ha, ha, ha- själv har jag fått den känslan förstörd... är inte riktigt lika road av att få koloskopkamaren uppkörd därbak... för mig har den änden blivit fullständigt förknippad med sjukdom. Inget kul alls...
  6. 3
    Ha, ha, ha- själv har jag fått den känslan förstörd... är inte riktigt lika road av att få koloskopkamaren uppkörd därbak... för mig har den änden blivit fullständigt förknippad med sjukdom. Inget kul alls...
  7. Medlem sedan
    Mar 2011
    #4
    den lät bra
    men du får gärna förklara närmare
  8. 4
    den lät bra
    men du får gärna förklara närmare

Liknande trådar

  1. Anal onani.
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-25, 10:53
  2. Anal ål???
    By Misell in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-08-03, 21:32
  3. Nu måste min anal magnetism
    By Uttern in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-11, 13:42
  4. Anal stimulans
    By Fjunet in forum Sex & erotik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-06, 12:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar