Surt ex, går det aldrig över?
Separation
  1. Anonym
    #1

    Surt ex, går det aldrig över?

    Jag slutar aldrig att hoppas att mitt ex ska vara trevlig när jag ringer. Visst det funkar med delad vårdnad, hämtning och lämning, rent praktiskt. Men jag önskar han kunde sluta vara en sån jäkla sur gubbe. Det är två år sen vi separerade. Trist.
  2. 1
    Surt ex, går det aldrig över? Jag slutar aldrig att hoppas att mitt ex ska vara trevlig när jag ringer. Visst det funkar med delad vårdnad, hämtning och lämning, rent praktiskt. Men jag önskar han kunde sluta vara en sån jäkla sur gubbe. Det är två år sen vi separerade. Trist.
  3. NyAnonym
    #2
    Men om allt fungerar som har med barnen att göra, så spelar det väl ingen roll om han är grinig mot dig? Han kanske inte alls har lust att prata med dig, men vill att allt det praktiska ska fungera. Och det är väl huvudsaken?
  4. 2
    Men om allt fungerar som har med barnen att göra, så spelar det väl ingen roll om han är grinig mot dig? Han kanske inte alls har lust att prata med dig, men vill att allt det praktiska ska fungera. Och det är väl huvudsaken?
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3
    Det kan nog ta tid, men jag tippar att det kommer att gå över. Är det viktigt för dig? Fundera isåfall på nån strategi för att hjälpa till. Om inte? Släpp det och ha så lite kontakt som möjligt.
  6. 3
    Det kan nog ta tid, men jag tippar att det kommer att gå över. Är det viktigt för dig? Fundera isåfall på nån strategi för att hjälpa till. Om inte? Släpp det och ha så lite kontakt som möjligt.
  7. Anonym jag med
    #4
    Beror nog på många saker, men kanske mest hur skiljsmässan gått till. Men hur som helst, det är väll inget att bry sej om när allt annars funkar.
  8. 4
    Beror nog på många saker, men kanske mest hur skiljsmässan gått till. Men hur som helst, det är väll inget att bry sej om när allt annars funkar.
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #5

    Det gör det säkert

    Fast det är klart, här är det nog tio år och "still counting"....
    Men någon gång går det nog över!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  10. 5
    Det gör det säkert Fast det är klart, här är det nog tio år och "still counting"....
    Men någon gång går det nog över!

Liknande trådar

  1. Ska det aldrig gå över
    By Sofia m Ludvig in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-13, 23:12
  2. Ska det aldrig gå över...?
    By Ronja31 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-18, 13:22
  3. Går aldrig över
    By toktroll in forum Föräldraskap
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-10-17, 07:03
  4. Går det aldrig över?
    By BrazilianLinda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-30, 14:06
  5. Förkylning som ALDRIG går över! Hur
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-27, 11:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar