Nässelutslag!
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Sep 2011
    #1

    Nässelutslag!

    Tack alla för välkomnandet
    Sitter och kliar mig på magen, tror fasen jag fått nässelutslag. Och inte blir det bättre av att jag är där och kliar hela tiden. Skulle inte ha ätit så mycket tårta idag på jobbet, men vem kan låta bli när det bjuds. Eller så kanske det var räksalladen på lunchen som spökar, jag tyckte iallafall jag kunde mumsa på under fikat när jag varit så duktig som åt sallad till lunch. Hoppas inte eländet sprider sig mer.

    Ni får hålla i er neråt i landet i natt, Katia verkar bli besvärlig Synd att man inte vågar busringa som man gjorde när man var liten. Tänk vad kul det var när man letade upp familjen Storm i telefonkatalogen. " Är det Storm" - "Ja" - "Håll i hatten" och sen ett hysteriskt fnissande.

    Har precis sagt godnatt till min dotter som går i mellanstadiet och döm om förvåning, när det var dags för tandborstning bad hon om att få läsa engelskaläxan igen! Vem kan neka till det? Då kan det gärna få bli sent
    Underbara barn!
  2. 1
    Nässelutslag! Tack alla för välkomnandet
    Sitter och kliar mig på magen, tror fasen jag fått nässelutslag. Och inte blir det bättre av att jag är där och kliar hela tiden. Skulle inte ha ätit så mycket tårta idag på jobbet, men vem kan låta bli när det bjuds. Eller så kanske det var räksalladen på lunchen som spökar, jag tyckte iallafall jag kunde mumsa på under fikat när jag varit så duktig som åt sallad till lunch. Hoppas inte eländet sprider sig mer.

    Ni får hålla i er neråt i landet i natt, Katia verkar bli besvärlig Synd att man inte vågar busringa som man gjorde när man var liten. Tänk vad kul det var när man letade upp familjen Storm i telefonkatalogen. " Är det Storm" - "Ja" - "Håll i hatten" och sen ett hysteriskt fnissande.

    Har precis sagt godnatt till min dotter som går i mellanstadiet och döm om förvåning, när det var dags för tandborstning bad hon om att få läsa engelskaläxan igen! Vem kan neka till det? Då kan det gärna få bli sent
    Underbara barn!
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Du har nog redan lagt dig

    Det där med dottern var uppenbarligen en dröm!

    Här blåser litet i Skåne men inget märkvärdigt ännu. Kommer kanske.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Du har nog redan lagt dig Det där med dottern var uppenbarligen en dröm!

    Här blåser litet i Skåne men inget märkvärdigt ännu. Kommer kanske.
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Har du nåt att smörja med? Då tycker iaf jag att det är lättare att sluta klia.
  6. 3
    Har du nåt att smörja med? Då tycker iaf jag att det är lättare att sluta klia.
  7. Medlem sedan
    Sep 2011
    #4
    Jag får nog ta och hälla på en hel flaska hudkräm, fasen vad det kliar. Gahh.. nu kliar det på fötterna med, suck!
  8. 4
    Jag får nog ta och hälla på en hel flaska hudkräm, fasen vad det kliar. Gahh.. nu kliar det på fötterna med, suck!
  9. Medlem sedan
    Sep 2011
    #5
    Nä, nu blir det en dusch och en rundsmörjning och sen direkt i säng, jag blir tokig om det inte slutar klia. Godnatt med er!
  10. 5
    Nä, nu blir det en dusch och en rundsmörjning och sen direkt i säng, jag blir tokig om det inte slutar klia. Godnatt med er!

Liknande trådar

  1. Nässelutslag
    By happy83 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-12-01, 09:10
  2. Nässelutslag?
    By Vofflan33 in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-17, 11:19
  3. Nässelutslag
    By MymlanI in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-13, 18:33
  4. Nässelutslag
    By ooIndicaoo in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-15, 12:45
  5. Nässelutslag
    By sisak in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 09:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar