Vad kan ha hänt?
Kärlek & relationer
  1. Anonym
    #1

    Vad kan ha hänt?

    Min son fixade med min dator. Han har inte åtgång till mitt lösenord på MSN eller så. Men för några dagar sedan ringde min kille och frågade vem jag lagt till som vän på MSN. Men jag hade inte lagt till någon. Jag är aldrig ens på MSN numera. Det var en bekant jag hade för länge sedan på MSN som plötsligt fanns som vän till mig med foto och allt. Och där stod,sa min kille, att jag blivit vän med honom för 6 dagar sedan.

    Jag fattar nada! Min kille var den enda kontakt jag hade innan, på MSN. Han är lite svartsjuk men sa inte så mycket, undrade bara vem killen är. Men jag har inte lagt till honom som sagt. Någon fler som varit med om detta?
  2. 1
    Vad kan ha hänt? Min son fixade med min dator. Han har inte åtgång till mitt lösenord på MSN eller så. Men för några dagar sedan ringde min kille och frågade vem jag lagt till som vän på MSN. Men jag hade inte lagt till någon. Jag är aldrig ens på MSN numera. Det var en bekant jag hade för länge sedan på MSN som plötsligt fanns som vän till mig med foto och allt. Och där stod,sa min kille, att jag blivit vän med honom för 6 dagar sedan.

    Jag fattar nada! Min kille var den enda kontakt jag hade innan, på MSN. Han är lite svartsjuk men sa inte så mycket, undrade bara vem killen är. Men jag har inte lagt till honom som sagt. Någon fler som varit med om detta?
  3. Anonym
    #2
    Fel sida. Imt.
  4. 2
    Fel sida. Imt.

Liknande trådar

  1. Har hänt här då?
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-18, 13:29
  2. Hänt i häcken eller hänt i
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 08:31
  3. Så har det hänt
    By jenny_u in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 20:34
  4. Nu har det hänt!
    By Tina L-L in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 10:51
  5. Men vad är det som hänt =(
    By Lena med Hugo & Ludvig in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-23, 07:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar