Hjälpmedel vid sex...
Sex & erotik
  1. Anonym
    #1

    Hjälpmedel vid sex...

    Jag har varit i en relation i 16 år o ligger nu i skilsmässa, under alla dess år har jag aldrig fått orgasm det har varit skönt men inte kommit dit. Egentligen ville jag nog bara få det överstökat (inget bra sex) För 2 år sedan kom jag underfund med att använda mig av en vibrator ensam och fick orgasm *OMG* helt underbart . Men vi har/hade inte den relationen så vibratorn kom aldrig fram med min make.
    Nu har jag träffat en helt underbar man som verkligen uppmuntrar mig att använda vibratorn vid samlag. Men tycker det är svårt vill gärna rida och när jag inte använt vibratorn under samlaget så har jag varit på gång ändå och den känslan har jag aldrig haft förut heller....

    Vad använder ni vid samlag? Vill ju inte bara bli fokuserad på mitt eget utan vill ju gärna vara delaktig i själva akten.
    Ge mig massa tips och råd.. Känner mig som en nybörjare...
  2. 1
    Hjälpmedel vid sex... Jag har varit i en relation i 16 år o ligger nu i skilsmässa, under alla dess år har jag aldrig fått orgasm det har varit skönt men inte kommit dit. Egentligen ville jag nog bara få det överstökat (inget bra sex) För 2 år sedan kom jag underfund med att använda mig av en vibrator ensam och fick orgasm *OMG* helt underbart . Men vi har/hade inte den relationen så vibratorn kom aldrig fram med min make.
    Nu har jag träffat en helt underbar man som verkligen uppmuntrar mig att använda vibratorn vid samlag. Men tycker det är svårt vill gärna rida och när jag inte använt vibratorn under samlaget så har jag varit på gång ändå och den känslan har jag aldrig haft förut heller....

    Vad använder ni vid samlag? Vill ju inte bara bli fokuserad på mitt eget utan vill ju gärna vara delaktig i själva akten.
    Ge mig massa tips och råd.. Känner mig som en nybörjare...
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Måste ni vara så fixerade vid själva samlaget då? Varför inte leka en massa innan, under tiden, eller efter? Han kan väl hjälpa dig med vibratorn? Ni fokuserar på din njutning en stund, sen på hans, sen tillsammans...!
  4. 2
    Måste ni vara så fixerade vid själva samlaget då? Varför inte leka en massa innan, under tiden, eller efter? Han kan väl hjälpa dig med vibratorn? Ni fokuserar på din njutning en stund, sen på hans, sen tillsammans...!
  5. Medlem sedan
    Aug 2004
    #3
    Händer, fingrar, tunga, läppar, handbojor, kuken, en "Magic Wand"-kopia, repbitar, handduk med plastfrotté under (fontänfångaren). Ibland åker Rabbit'en fram också. Har monterat fästbyglar i sängen så jag vet var jag har henne, det hjälper också.

    Sedan använder jag det övergripande sexorgan av alla: hjärnan! Jag har en ganska snuskig fantasi...

    Hon brukar skaka och be mig stoppa för att hon inte klara med... :-D

    Min "Magic Wand"-kopia är definitivt den som kan slå benen bort under henne på nolltid! Rätt använd kan det ta runt 30 sekunder från "kallstart" till hon ylar som en varg, den fungerar lite som en Sybian.

    Jag har använd en del tid på att bygga om den så jag kan styra den perfekt till mitt bruk.

    _Hon_ använder inget, det är jag som lekar, hon är bara med som leksak!
  6. 3
    Händer, fingrar, tunga, läppar, handbojor, kuken, en "Magic Wand"-kopia, repbitar, handduk med plastfrotté under (fontänfångaren). Ibland åker Rabbit'en fram också. Har monterat fästbyglar i sängen så jag vet var jag har henne, det hjälper också.

    Sedan använder jag det övergripande sexorgan av alla: hjärnan! Jag har en ganska snuskig fantasi...

    Hon brukar skaka och be mig stoppa för att hon inte klara med... :-D

    Min "Magic Wand"-kopia är definitivt den som kan slå benen bort under henne på nolltid! Rätt använd kan det ta runt 30 sekunder från "kallstart" till hon ylar som en varg, den fungerar lite som en Sybian.

    Jag har använd en del tid på att bygga om den så jag kan styra den perfekt till mitt bruk.

    _Hon_ använder inget, det är jag som lekar, hon är bara med som leksak!
  7. Anonym
    #4
    Hmmm, varför är du inte MIN älskare...?
  8. 4
    Hmmm, varför är du inte MIN älskare...?
  9. Medlem sedan
    Aug 2004
    #5
    Tjaa... kanske för att du inte finns i Värmland?
  10. 5
    Tjaa... kanske för att du inte finns i Värmland?
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6

    Oftast..

    använder jag inget hjälpmedel när vi har sex. Jag rider tills jag kommer (då tar det både på G-punkt och klitoris och han kan leka med mina bröst under tiden) Ha inte bråttom. Ta tid på dig, hitta din takt (för mig kan det gå väldigt långsamt, bara jag "hittar rätt") så kan han få köra på sen om han vill det!
    Annars har jag min "lilla grå" som kan vara kanon under samlag!

    http://www.lustjakt.se/Produkt/ro_bullet_80_silver.aspx
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  12. 6
    Oftast.. använder jag inget hjälpmedel när vi har sex. Jag rider tills jag kommer (då tar det både på G-punkt och klitoris och han kan leka med mina bröst under tiden) Ha inte bråttom. Ta tid på dig, hitta din takt (för mig kan det gå väldigt långsamt, bara jag "hittar rätt") så kan han få köra på sen om han vill det!
    Annars har jag min "lilla grå" som kan vara kanon under samlag!

    http://www.lustjakt.se/Produkt/ro_bullet_80_silver.aspx
  13. Anonym
    #7
    Jag var i din situation för ca 5 år sedan, då jag separerade från min dåvarande sambo och blev tillsammans med min nuvarande. Han var väldigt förstående och lyhörd, fastän jag mest kände mig dum och inte vågade ta för mig under sexet. Hade haft sex för någon annans skulle så länge att det kändes egoistiskt att koncentrera mig på MIN njutning, hur sjukt det än låter.

    I vilket fall som helst så började jag med att komma bredvid honom, med vibratorn. Sedan jobbade vi sakta, sakta med att ta med den i samlaget. Det fick ta sin tid, i början kunde jag inte koncentrera mig om han hade sin kuk i mig samtidigt. Det tog kanske ett år innan det kändes helt bra, och nu funkar det toppen.

    Jag ligger antingen på rygg med ena benet över hans axel och vibratorn på klitoris (favorit för oss båda!), eller på alla fyra. Ska jag rida använder jag oftast inte vibratorn, då den inte ryms, så jag kan inte komma i den ställningen. Vi exprimenterar med ställningar osv, men jag har inga problem med att inte kunna använda vibratorn i vissa ställningar, då jag kan bara fokusera på annat då.

    Lycka till!
  14. 7
    Jag var i din situation för ca 5 år sedan, då jag separerade från min dåvarande sambo och blev tillsammans med min nuvarande. Han var väldigt förstående och lyhörd, fastän jag mest kände mig dum och inte vågade ta för mig under sexet. Hade haft sex för någon annans skulle så länge att det kändes egoistiskt att koncentrera mig på MIN njutning, hur sjukt det än låter.

    I vilket fall som helst så började jag med att komma bredvid honom, med vibratorn. Sedan jobbade vi sakta, sakta med att ta med den i samlaget. Det fick ta sin tid, i början kunde jag inte koncentrera mig om han hade sin kuk i mig samtidigt. Det tog kanske ett år innan det kändes helt bra, och nu funkar det toppen.

    Jag ligger antingen på rygg med ena benet över hans axel och vibratorn på klitoris (favorit för oss båda!), eller på alla fyra. Ska jag rida använder jag oftast inte vibratorn, då den inte ryms, så jag kan inte komma i den ställningen. Vi exprimenterar med ställningar osv, men jag har inga problem med att inte kunna använda vibratorn i vissa ställningar, då jag kan bara fokusera på annat då.

    Lycka till!
  15. Anonym
    #8
    Huvudet på spiken... Tack...
  16. 8
    Huvudet på spiken... Tack...
  17. Anonym
    #9
    Va skönt att höra att det går även utan :_)
  18. 9
    Va skönt att höra att det går även utan :_)

Liknande trådar

  1. Hjälpmedel?
    By issssi in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-29, 07:40
  2. Hjälpmedel??
    By My04 in forum Downs Syndrom
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 08:39
  3. Hjälpmedel
    By Lott71 in forum Autismspektrum
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-15, 14:40
  4. Det här med hjälpmedel
    By Mollymeck in forum Hem & fritid
    Svar: 44
    Senaste inlägg: 2007-07-23, 18:27
  5. hjälpmedel!!
    By Katah in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-07-08, 09:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar