Bilar är bra att ha
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #1

    Bilar är bra att ha

    Särskilt om de fungerar. Nya lambdasonder är inte billiga kan jag tala om: 6.600 gick det på att få ut bilen igen...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  2. 1
    Bilar är bra att ha Särskilt om de fungerar. Nya lambdasonder är inte billiga kan jag tala om: 6.600 gick det på att få ut bilen igen...
  3. monka
    #2
    Ny så mycke pengar! Bilar är ett dyrt nöje men jag behöver min... det går inga bussar från mitt jobb den tid jag slutar så jag har inget val just nu. Men jag skulle gärna bo så jag slapp ha bil faktiskt.
  4. 2
    Ny så mycke pengar! Bilar är ett dyrt nöje men jag behöver min... det går inga bussar från mitt jobb den tid jag slutar så jag har inget val just nu. Men jag skulle gärna bo så jag slapp ha bil faktiskt.
  5. monka
    #3
    Fy. inte ny.
  6. 3
    Fy. inte ny.
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    #4
    Har alla bilar lambdasonder? Håller tummarna för att min inte har några
    Denna vecka är min bil på verkstaden eftersom jag blev påkörd för två månader sedan och fick lackskador. Och då blir det förstås den kallaste veckan på hela vintern! Jag cyklar nu i -10 och det gillar jag inte. Brrr!
  8. 4
    Har alla bilar lambdasonder? Håller tummarna för att min inte har några
    Denna vecka är min bil på verkstaden eftersom jag blev påkörd för två månader sedan och fick lackskador. Och då blir det förstås den kallaste veckan på hela vintern! Jag cyklar nu i -10 och det gillar jag inte. Brrr!
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #5

    Nästan alla, ja

    De krävs för att avgasreningen skall fungera. Så om du inte har en riktigt urgammal häck utan katalysator så har du nog det, ja. Däremot är det inget som skall behöva bytas i normalfallet.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  10. 5
    Nästan alla, ja De krävs för att avgasreningen skall fungera. Så om du inte har en riktigt urgammal häck utan katalysator så har du nog det, ja. Däremot är det inget som skall behöva bytas i normalfallet.
  11. Medlem sedan
    Feb 2002
    #6
    Japp, men bara när de fungerar!
    Jag har sån tur att min pappa är gammal bilmekaniker. Han bytte startmotor på min bil i förrgår... tyvärr räckte det inte för att bilen skulle starta. Så idag ska han fortsätta felsökningen. Hoppas på nåt litet, som ett tändstift eller nåt...
  12. 6
    Japp, men bara när de fungerar!
    Jag har sån tur att min pappa är gammal bilmekaniker. Han bytte startmotor på min bil i förrgår... tyvärr räckte det inte för att bilen skulle starta. Så idag ska han fortsätta felsökningen. Hoppas på nåt litet, som ett tändstift eller nåt...
  13. Medlem sedan
    Feb 2002
    #7
    En säkring! Oh så skönt - nu är det bara att tuta o köra igen!
  14. 7
    En säkring! Oh så skönt - nu är det bara att tuta o köra igen!

Liknande trådar

  1. På tal om Bilar...!!!
    By 76:an in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 19:58
  2. Ni som har två bilar
    By Ehlie in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-01-09, 20:43
  3. BILAR!!!!!!!!!!!!!!!!
    By Anki33 in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-06, 20:25
  4. BILAR!
    By housewife in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-03, 18:46
  5. Tyg med bilar på?
    By freja_74 in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-03-16, 10:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar