tips på sulky?
Bebissnack
  1. Pojkflicka
    #1

    tips på sulky?

    Söker en sulky till sonen, kanske till och med en p-sulky, som går lätt att fälla ihop när man ska kliva på buss och så. En som man bara "trycker ihop" utan att fälla fram. Dålig förklaring, men hoppas någon förstår vad jag menar.
    Om det går att fälla ner ryggstödet lite är det givetvis ett +, men inget måste.

    Någon som har tips på modell/märke osv? Känner mig helt vilsen i barnvagnsdjungel.
  2. 1
    tips på sulky? Söker en sulky till sonen, kanske till och med en p-sulky, som går lätt att fälla ihop när man ska kliva på buss och så. En som man bara "trycker ihop" utan att fälla fram. Dålig förklaring, men hoppas någon förstår vad jag menar.
    Om det går att fälla ner ryggstödet lite är det givetvis ett +, men inget måste.

    Någon som har tips på modell/märke osv? Känner mig helt vilsen i barnvagnsdjungel.
  3. Medlem sedan
    Mar 2012
    #2
    Jag tipsar om chicco.!! Grymt bra och smidig vagn.
  4. 2
    Jag tipsar om chicco.!! Grymt bra och smidig vagn.
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3
    Carenas sulkyvariant har fullt liggläge, hade den till min största och har varit kanon nöjd med den, är dock 5 årsen men skulle tro att dom ser ungefär likadana ut.
  6. 3
    Carenas sulkyvariant har fullt liggläge, hade den till min största och har varit kanon nöjd med den, är dock 5 årsen men skulle tro att dom ser ungefär likadana ut.

Liknande trådar

  1. sulky tips?
    By Sissi82 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-07, 21:38
  2. Tips om sulky vagnar?
    By Reina in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-02, 16:28
  3. sulky tips?
    By pysselmaria in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-18, 13:58
  4. tips på liten sulky
    By majblomma in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 07:13
  5. tips på sulky önskas
    By klara med alma in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-16, 20:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar