chicco liite way
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Mar 2012
    #1

    chicco liite way

    Jag funderar på att köpa en chicco lite way. Sedan såg jag ett test på nätet gjort i somras av testfakta där vagnen fick underkänt eftersom den gick sönder vid ett säkerhetstest. Jag har inte fått svar från tillverkaren om vagnen förbättrats. Är det någon som köpt vagnen sedan i somras? Jag har låtit mitt barn provsitta i den i affären. Komforten verkade jättebra och det gick ju att fälla den i många lägen. Dessutom var den ju skitsnygg i grönt. Däremot upplevde jag att den "vobblade" lite när jag körde, dvs var lite skev. I affären påstod de att detta inte skulle märkas när man använde den utomhus. Det var golvet i affären som var så slätt. Har någon upplevt detta? Mitt barn är 7 månader och jag har tänkt använda vagnen som extravagn samt på resa till dess han blir 3. Jag läste i ett annat test att en treåring möjligen var för lång för vagnen. Vore tacksam för svar och tips.
  2. 1
    chicco liite way Jag funderar på att köpa en chicco lite way. Sedan såg jag ett test på nätet gjort i somras av testfakta där vagnen fick underkänt eftersom den gick sönder vid ett säkerhetstest. Jag har inte fått svar från tillverkaren om vagnen förbättrats. Är det någon som köpt vagnen sedan i somras? Jag har låtit mitt barn provsitta i den i affären. Komforten verkade jättebra och det gick ju att fälla den i många lägen. Dessutom var den ju skitsnygg i grönt. Däremot upplevde jag att den "vobblade" lite när jag körde, dvs var lite skev. I affären påstod de att detta inte skulle märkas när man använde den utomhus. Det var golvet i affären som var så slätt. Har någon upplevt detta? Mitt barn är 7 månader och jag har tänkt använda vagnen som extravagn samt på resa till dess han blir 3. Jag läste i ett annat test att en treåring möjligen var för lång för vagnen. Vore tacksam för svar och tips.
  3. Medlem sedan
    Mar 2012
    #2
    Jag kan verkligen tipsa om chicco.!
    Jag jobbar i baby butik och vi säljer mycket chicco. Dock en dyrare.
    Felet har återgäldas och nu ska allt vara bra igen
  4. 2
    Jag kan verkligen tipsa om chicco.!
    Jag jobbar i baby butik och vi säljer mycket chicco. Dock en dyrare.
    Felet har återgäldas och nu ska allt vara bra igen

Liknande trådar

  1. Liite duktig
    By CexVa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-10-07, 08:48
  2. Liite orättvist?!
    By Busluren in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-16, 17:40
  3. Liite fel kanske?
    By Malou in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 14:49
  4. liite bättre i dag.
    By pennan in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 21:02
  5. Liite frågor.
    By virrig in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 21:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar