Fotsack till SWIFT
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Fotsack till SWIFT

    Är det någon som vet om det finns en fotsack till Mountain buggy SWIFT (original eller annat märke som passar)? Tycker att det ser så utsatt ut för benen när det blåser. Eller hur gör ni som har en SWIFT. Sonen är snart 7 mån och vi har precis tagit bort liggdelen. Så lite mer oskyddat är det tycker jag.
  2. 1
    Fotsack till SWIFT Är det någon som vet om det finns en fotsack till Mountain buggy SWIFT (original eller annat märke som passar)? Tycker att det ser så utsatt ut för benen när det blåser. Eller hur gör ni som har en SWIFT. Sonen är snart 7 mån och vi har precis tagit bort liggdelen. Så lite mer oskyddat är det tycker jag.
  3. Medlem sedan
    Aug 2009
    #2
    Hej!
    Det finns ingen original, tyvärr! Jätte dumt tycker jag. Kolla på http://www.babyattitude.se/
    Eller så tror jag Brios allourond påse eller Carenas påse också ska passa. Själv ska jag prova att sy en egen! :O
    Lycka till!
  4. 2
    Hej!
    Det finns ingen original, tyvärr! Jätte dumt tycker jag. Kolla på http://www.babyattitude.se/
    Eller så tror jag Brios allourond påse eller Carenas påse också ska passa. Själv ska jag prova att sy en egen! :O
    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Tycker också att det är lite dumt att det inte finns någon. Tack - den hade jag sett förut men glömt bort.
  6. 3
    Tycker också att det är lite dumt att det inte finns någon. Tack - den hade jag sett förut men glömt bort.

Liknande trådar

  1. Vindskydd/fotsack till BT???
    By Pia+H,E,*A*,W,L,V&G in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-26, 12:25
  2. fotsack till UJ?
    By nybliven UJ-ägare in forum Bebissnack
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 19:58
  3. fotsack till BT?
    By fiamia in forum Bebissnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 22:12
  4. Fotsack till BT
    By ka70 in forum Bebissnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-19, 20:17
  5. fotsack till uj?
    By Kajsa in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 12:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar