Croozer Kid 2 cykelvagn?
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Croozer Kid 2 cykelvagn?

    Funderar på en Croozer Kid 2 cykelvagn. Ngn som vet om man kan köra bara ett barn i den? Går det att centrera det barnet i mitten eller går det bra ändå? Andra erfarenheter och tips?
  2. 1
    Croozer Kid 2 cykelvagn? Funderar på en Croozer Kid 2 cykelvagn. Ngn som vet om man kan köra bara ett barn i den? Går det att centrera det barnet i mitten eller går det bra ändå? Andra erfarenheter och tips?
  3. Anonym
    #2
    Har inte just den, men det skulle ju vara en felkonstruktion att göra en vagn där det bara funkar med fler än ett barn tycker jag, kan inte tänka mig annat än att det går. Min tvåbarnskärra går utmärkt att sätta ett barn i mitten istället för ett på varje sida.
  4. 2
    Har inte just den, men det skulle ju vara en felkonstruktion att göra en vagn där det bara funkar med fler än ett barn tycker jag, kan inte tänka mig annat än att det går. Min tvåbarnskärra går utmärkt att sätta ett barn i mitten istället för ett på varje sida.

Liknande trådar

  1. Cykelvagn och BM
    By nillan71 in forum _1207 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-04-01, 11:41
  2. Chariot eller Croozer
    By Ebba-Lisa in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-01, 11:11
  3. cykelvagn
    By toktroll in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 20:21
  4. Chariot vs croozer
    By -ballerina- in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 08:57
  5. cykelvagn
    By Hella_75 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 07:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar