Namnfunderingar till fyran...
Namn, dop & namngivning
  1. Medlem sedan
    Jul 2012
    #1

    Namnfunderingar till fyran...

    Vilket namn skulle passa ihop med Cornelia, Alfred och Wilmer? Har vara ett killnamn än så länge jag gillar.. Isidor... Vad tycker ni om det? Andra förslag? Tjejnamn har jag Stella, Miranda, Gloria och Leonora.. Men hjälp... Fler namn som passar ?
  2. 1
    Namnfunderingar till fyran... Vilket namn skulle passa ihop med Cornelia, Alfred och Wilmer? Har vara ett killnamn än så länge jag gillar.. Isidor... Vad tycker ni om det? Andra förslag? Tjejnamn har jag Stella, Miranda, Gloria och Leonora.. Men hjälp... Fler namn som passar ?
  3. Medlem sedan
    May 2010
    #2
    Jag gillar verkligen namnet Isidor! Om mitt eget namn inte började på "Is" så skulle det vara i toppen på min namn lista.

    Av tjejnamnen gillar jag Leonora och Stella bäst.

    Förslag på fler namn:

    Hjalmar
    Didrik
    Maxim
    Samuel
    Henry

    Lovisa
    Evangeline
    Isolde
    Ingrid
    Aria

    Lycka till med namnletandet!
  4. 2
    Jag gillar verkligen namnet Isidor! Om mitt eget namn inte började på "Is" så skulle det vara i toppen på min namn lista.

    Av tjejnamnen gillar jag Leonora och Stella bäst.

    Förslag på fler namn:

    Hjalmar
    Didrik
    Maxim
    Samuel
    Henry

    Lovisa
    Evangeline
    Isolde
    Ingrid
    Aria

    Lycka till med namnletandet!
  5. Medlem sedan
    Jun 2010
    #3
    Jag tycker att Isidor är jättefint. Får mig att tänka på andra moderna namn, typ Tristan. Och på tal om Tristan, varför inte Isolde om det blir en tjej? Eller till och med Isadora?
    Annars tycker jag att du har fina flicknamnsförslag redan, till exempel är Miranda ett favoritnamn hos mig sedan länge, passar fint ihop med systern Cornelia också. Leonora är också vackert, Stella fint men lite tråk-vanligt. Gloria är det enda jag inte gillar så mycket, det känns amerikanskt.
  6. 3
    Jag tycker att Isidor är jättefint. Får mig att tänka på andra moderna namn, typ Tristan. Och på tal om Tristan, varför inte Isolde om det blir en tjej? Eller till och med Isadora?
    Annars tycker jag att du har fina flicknamnsförslag redan, till exempel är Miranda ett favoritnamn hos mig sedan länge, passar fint ihop med systern Cornelia också. Leonora är också vackert, Stella fint men lite tråk-vanligt. Gloria är det enda jag inte gillar så mycket, det känns amerikanskt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar