Min mamma
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    #1

    Min mamma

    Tänkte bara berätta för er som följt mig här att nu har mamma dött. Hon dog i sömnen förra natten. Pappa och syrran hade varit där under dagen och åkte dit igen när de ringde från sjukhuset. Själv har jag hunnit åka hem och är 100 mil bort.
    Hon blev 71 år.
    Känns ändå ok. Hon har varit så sjuk och haft så ont på slutet. Men oj vad tomt det kommer att bli.
  2. 1
    Min mamma Tänkte bara berätta för er som följt mig här att nu har mamma dött. Hon dog i sömnen förra natten. Pappa och syrran hade varit där under dagen och åkte dit igen när de ringde från sjukhuset. Själv har jag hunnit åka hem och är 100 mil bort.
    Hon blev 71 år.
    Känns ändå ok. Hon har varit så sjuk och haft så ont på slutet. Men oj vad tomt det kommer att bli.
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2
    Å, så tråkigt - jag beklagar verkligen. Men när någon haft det så svårt kanske det ändå är en form av befrielse?
    71 år är ju verkligen ingen hög ålder, så synd.

    Kram!
  4. 2
    Å, så tråkigt - jag beklagar verkligen. Men när någon haft det så svårt kanske det ändå är en form av befrielse?
    71 år är ju verkligen ingen hög ålder, så synd.

    Kram!
  5. monka
    #3
    Kram till dig! Så tråkigt även om det också är en lättnad att hon slipper lida och ha ont. Tänker på dig!
  6. 3
    Kram till dig! Så tråkigt även om det också är en lättnad att hon slipper lida och ha ont. Tänker på dig!
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Beklagar sorgen

    Skönt att du for hem i alla fall och var där sista tiden.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Beklagar sorgen Skönt att du for hem i alla fall och var där sista tiden.
  9. Misell
    #5
    Usch vad tråkigt
    Alla tankar till dig och din familj.
  10. 5
    Usch vad tråkigt
    Alla tankar till dig och din familj.
  11. Medlem sedan
    Jul 2001
    #6
    Usch vad tråkigt! Beklagar förlusten.

    Och 71 är ju egentligen en alldeles för ung ålder att dö...

    Ta hand om dig och de dina!!
  12. 6
    Usch vad tråkigt! Beklagar förlusten.

    Och 71 är ju egentligen en alldeles för ung ålder att dö...

    Ta hand om dig och de dina!!
  13. Medlem sedan
    Sep 2006
    #7
    Trist! 71 är ingen ålder för att lämna jordelivet tycker jag. Kanske skönt ändå att gå bort medan man sover, om man är sjuk och har ont. Förstår att det kommer att kännas tomt...
  14. 7
    Trist! 71 är ingen ålder för att lämna jordelivet tycker jag. Kanske skönt ändå att gå bort medan man sover, om man är sjuk och har ont. Förstår att det kommer att kännas tomt...
  15. Medlem sedan
    May 2012
    #8
    Vad sorgligt, hon var inte speciellt gammal. Hoppas hon fick hjälp mot smärtan på slutet.Hoppas du har någon att prata med, tar ett tag att landa i att någon lämnat.
    Glöm ej att leva min vän
    dagen som gick kommer aldrig igen.
  16. 8
    Vad sorgligt, hon var inte speciellt gammal. Hoppas hon fick hjälp mot smärtan på slutet.Hoppas du har någon att prata med, tar ett tag att landa i att någon lämnat.
  17. Medlem sedan
    Feb 2002
    #9
    Beklagar sorgen. Hoppas det ger lite tröst att du åkte upp och var hos henne på slutet.
  18. 9
    Beklagar sorgen. Hoppas det ger lite tröst att du åkte upp och var hos henne på slutet.
  19. Medlem sedan
    Apr 2000
    #10
    Åh *kram* på dig!
  20. 10
    Åh *kram* på dig!
  21. Medlem sedan
    Nov 2007
    #11
    Tråkigt att höra att hon gått bort och beklagar sorgen.
    Bra att ni tänker att hon inte lider mera nu och slipper sina smärtor.
    Styrkekramar till dig och din familj
  22. 11
    Tråkigt att höra att hon gått bort och beklagar sorgen.
    Bra att ni tänker att hon inte lider mera nu och slipper sina smärtor.
    Styrkekramar till dig och din familj
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar