Hur skulle ni gjort? - Sidan 2
Kärlek & relationer
  1. Anonym idag
    #21
    Jo, jag köpte en väska på måndag eftermiddagen. Berättade det för honom, att hur han än ville göra skulle jag leverera två hela väskor till mina föräldrar.

    Han tyckte att han hade en plan, att han skulle åka hem till dom med den trasiga och fråga vad dom ville ha ist. Jag fattar bara inte varför man inte kan ringa upp och bara fråga så att alla slipper den pinsamma situationen.

    Han blev väldigt ledsen och kände sig dum när jag berättade hur jag och troligt mina föräldrar skulle uppfatta det, som en vädjan till dom att ta tilllbaka den trasiga och säga "äsch, det ordnar sig".
    Jag åkte själv ut till dom på tisdagen och dom blev nöjda med lösningen.

    End of story.
  2. 21
    Jo, jag köpte en väska på måndag eftermiddagen. Berättade det för honom, att hur han än ville göra skulle jag leverera två hela väskor till mina föräldrar.

    Han tyckte att han hade en plan, att han skulle åka hem till dom med den trasiga och fråga vad dom ville ha ist. Jag fattar bara inte varför man inte kan ringa upp och bara fråga så att alla slipper den pinsamma situationen.

    Han blev väldigt ledsen och kände sig dum när jag berättade hur jag och troligt mina föräldrar skulle uppfatta det, som en vädjan till dom att ta tilllbaka den trasiga och säga "äsch, det ordnar sig".
    Jag åkte själv ut till dom på tisdagen och dom blev nöjda med lösningen.

    End of story.
  3. Anonym
    #22
    Verkar vara en riktigt toffel! såå osexigt!
  4. 22
    Verkar vara en riktigt toffel! såå osexigt!
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar