Gck till köpenhamn idag:)
Singelmingel
  1. monka
    #1

    Gck till köpenhamn idag:)

    Fast bostadesområdet Köpenhamn då 6,83 km pw känns enormt för mig som länge kämpade med att orka 2,5 km. Nu ligger jag och eftersvettas och känner: fan va jag e bra
  2. 1
    Gck till köpenhamn idag:) Fast bostadesområdet Köpenhamn då 6,83 km pw känns enormt för mig som länge kämpade med att orka 2,5 km. Nu ligger jag och eftersvettas och känner: fan va jag e bra
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    #2
    Bra jobbat! Vad kul med ett bostadsområde som heter Köpenhamn i Sundsvall! Kommer inte på att vi har några så roliga namn i Karlstad. Kom du iväg ner till Skåne på någon resa i sommar?
  4. 2
    Bra jobbat! Vad kul med ett bostadsområde som heter Köpenhamn i Sundsvall! Kommer inte på att vi har några så roliga namn i Karlstad. Kom du iväg ner till Skåne på någon resa i sommar?
  5. Medlem sedan
    May 2012
    #3
    Det var bra kämpat!Den där känslan slår allt, räkna kg och cm alltså.Att känna "fan jag kan" och den där sköna tröttheten efter.
    Du è bra!!
    Glöm ej att leva min vän
    dagen som gick kommer aldrig igen.
  6. 3
    Det var bra kämpat!Den där känslan slår allt, räkna kg och cm alltså.Att känna "fan jag kan" och den där sköna tröttheten efter.
    Du è bra!!
  7. monka
    #4
    Ingen resa ännu men jag har inge gett upp sommaren är lång. I skåne
  8. 4
    Ingen resa ännu men jag har inge gett upp sommaren är lång. I skåne
  9. monka
    #5
    Tack ja precis! Den slår allt. Idag kanske jag kan när alvedonet gjort sitt för fi f så ont jag har i ljumskarna hahaha
  10. 5
    Tack ja precis! Den slår allt. Idag kanske jag kan när alvedonet gjort sitt för fi f så ont jag har i ljumskarna hahaha
  11. Misell
    #6
    Jag gillar annars bostadsområdet "Kärleken" i Halmstad. Det är kanske där man ska bo??
  12. 6
    Jag gillar annars bostadsområdet "Kärleken" i Halmstad. Det är kanske där man ska bo??
  13. Medlem sedan
    Aug 1998
    #7
    Ja! Det namnet såg jag när jag var i Halmstad i sommar. Vilket underbart namn på ett bostadsområde!
  14. 7
    Ja! Det namnet såg jag när jag var i Halmstad i sommar. Vilket underbart namn på ett bostadsområde!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar