Mamma på sjukhus igen
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #1

    Mamma på sjukhus igen

    Det var inte länge sedan hon var inne ett tag för blod i avföringen som de behövde kolla upp och nu ligger hon inne igen för förmaksflimmer som gjorde henne totalt kraftlös.

    Hmmm, det börjar bli litet väl ofta tycker jag. Hon är ändå 84. Jag får sticka till sjukhuset i morgon och se själv hur det är med henne.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  2. 1
    Mamma på sjukhus igen Det var inte länge sedan hon var inne ett tag för blod i avföringen som de behövde kolla upp och nu ligger hon inne igen för förmaksflimmer som gjorde henne totalt kraftlös.

    Hmmm, det börjar bli litet väl ofta tycker jag. Hon är ändå 84. Jag får sticka till sjukhuset i morgon och se själv hur det är med henne.
  3. Misell
    #2
    Ojdå! Inte kul Hittade de nåt fel sist, eller?
    Hoppas att hon blir bättre i alla fall.
  4. 2
    Ojdå! Inte kul Hittade de nåt fel sist, eller?
    Hoppas att hon blir bättre i alla fall.
  5. monka
    #3
    Hoppas hon kryar på sig!! Tufft när ens föräldrar blir gamla...
  6. 3
    Hoppas hon kryar på sig!! Tufft när ens föräldrar blir gamla...
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Nä, inget

    Då var hon bara inne för observation. Förmodligen blir det väl samma nu, de ger henne medicin för hjärtat och kollar att dne fungerar innan hon får komma hem igen. Man blir ju påmind om att hon börjar bli gammal...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Nä, inget Då var hon bara inne för observation. Förmodligen blir det väl samma nu, de ger henne medicin för hjärtat och kollar att dne fungerar innan hon får komma hem igen. Man blir ju påmind om att hon börjar bli gammal...
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #5

    Jo, så är det

    Man vill inte riktigt tänka på det men det kommer ändå.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  10. 5
    Jo, så är det Man vill inte riktigt tänka på det men det kommer ändå.
  11. Medlem sedan
    Nov 2007
    #6
    Hoppas att hon kryar på sig snart! Kram
  12. 6
    Hoppas att hon kryar på sig snart! Kram
  13. monka
    #7
    Mina föräldrar närmar sig 80 med... De skruttar till sig allt mer men jag vill blunda...
  14. 7
    Mina föräldrar närmar sig 80 med... De skruttar till sig allt mer men jag vill blunda...
  15. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #8
    Tack!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  16. 8
    Tack!
  17. Medlem sedan
    Sep 2001
    #9
    Jobbigt, man blir ju så orolig när det händer saker med ens föräldrar. Hoppas det ordnar sig!
  18. 9
    Jobbigt, man blir ju så orolig när det händer saker med ens föräldrar. Hoppas det ordnar sig!
  19. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #10

    Verkar ha varit falskt alarm

    I den åldern vet man aldrig. Vi var och hälsade på henne igår och hon verkade hur pigg som helst och skulle få komma hem idag troligen. Första diagnosen var hjärtflimmer men en läkare som kikade närmare på EKG:t sade att hjärtat slog diverse extraslag vilket är obehagligt men inte nödvändigbtvis farligt.

    Fast det förklarar inte hennes enorma, onaturliga, trötthet som hon kände innan hon kom in till sjukhuset...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  20. 10
    Verkar ha varit falskt alarm I den åldern vet man aldrig. Vi var och hälsade på henne igår och hon verkade hur pigg som helst och skulle få komma hem idag troligen. Första diagnosen var hjärtflimmer men en läkare som kikade närmare på EKG:t sade att hjärtat slog diverse extraslag vilket är obehagligt men inte nödvändigbtvis farligt.

    Fast det förklarar inte hennes enorma, onaturliga, trötthet som hon kände innan hon kom in till sjukhuset...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar