Efterlyses: Massös
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #1

    Efterlyses: Massös

    Usch, nu har jag gått omkring i drygt två dygn med en muskel i axeln-ryggen som värker konstant. Jag tycker att sådant brukar gå över på max ett par dagar? Inte har jag gjort något speciellt heller, vad jag vet.

    Litet massage hade säkert hjälpt. Ja, beroende på vem som utför den alltså...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  2. 1
    Efterlyses: Massös Usch, nu har jag gått omkring i drygt två dygn med en muskel i axeln-ryggen som värker konstant. Jag tycker att sådant brukar gå över på max ett par dagar? Inte har jag gjort något speciellt heller, vad jag vet.

    Litet massage hade säkert hjälpt. Ja, beroende på vem som utför den alltså...
  3. Misell
    #2
    Öööh, jaha du..
    Har ni ingen tillgång till massör/sjukgymnast eller nåt via jobbet? Annars så brukar väl värme hjälpa litegrann. Har du nån typ värmedyna eller nåt? Träning brukar faktiskt också hjälpa rätt bra, tro det eller ej.
  4. 2
    Öööh, jaha du..
    Har ni ingen tillgång till massör/sjukgymnast eller nåt via jobbet? Annars så brukar väl värme hjälpa litegrann. Har du nån typ värmedyna eller nåt? Träning brukar faktiskt också hjälpa rätt bra, tro det eller ej.
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Fösöker med värma

    En filt över axlarna är det jag har just nu.

    Det är klart, en massös hade ju kunnat ge litet värme också!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Fösöker med värma En filt över axlarna är det jag har just nu.

    Det är klart, en massös hade ju kunnat ge litet värme också!
  7. Medlem sedan
    Feb 2002
    #4
    Betalar du bra?
  8. 4
    Betalar du bra?
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #5

    Beror på

    Erbjudande om att massera tillbaka kan ju ses som god betalning eller usel, beroende på inställning. Jag får nog ta och se till att rådfråga en läkare, det blir inte bättre, vänsterhanden domnar och värken gör att det är svårt att sitta vid datorn ens eftersom jag måste sträcka fram armen litet grand för att nå skrivbordet

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  10. 5
    Beror på Erbjudande om att massera tillbaka kan ju ses som god betalning eller usel, beroende på inställning. Jag får nog ta och se till att rådfråga en läkare, det blir inte bättre, vänsterhanden domnar och värken gör att det är svårt att sitta vid datorn ens eftersom jag måste sträcka fram armen litet grand för att nå skrivbordet
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar