Nätbutik...
Sex & erotik
  1. Anonym
    #1

    Nätbutik...

    ... har tagit mod till mig att vilja beställa en dildo... vill ha tips om diskret och seriös nätbutik eller butik (att gå in i...) i Stockholm...
  2. 1
    Nätbutik... ... har tagit mod till mig att vilja beställa en dildo... vill ha tips om diskret och seriös nätbutik eller butik (att gå in i...) i Stockholm...
  3. Anonym tjej
    #2
    Ingen har svarat, och jagvet tyvärr inget om vad som finns i Stockholm. Själv beställer jag ibland får Orions webshop, men de har sin bas i Tyskland... Där har jag iofs mest beställt kläder.

    Mina dildos har jag köpt i en sexbutik i min hemstad. Nu är jag inte så jätteblyg, så jag går in och pratar med biträdet helt enkelt, för att hitta det jag vill ha. Där jobbar bara tjejer.

    Jag skulle rekommendera att prata med någon personligen som kan berätta lite för dig om de olika funktionerna... Vet du vad du är ute efter, vad dildon ska kunna göra/klara? Själv är jag väldigt förtjust i rabbit-dildos, där det finns en liten "arm" med två "öron" stimulerar klitoris.

    Lycka till!
  4. 2
    Ingen har svarat, och jagvet tyvärr inget om vad som finns i Stockholm. Själv beställer jag ibland får Orions webshop, men de har sin bas i Tyskland... Där har jag iofs mest beställt kläder.

    Mina dildos har jag köpt i en sexbutik i min hemstad. Nu är jag inte så jätteblyg, så jag går in och pratar med biträdet helt enkelt, för att hitta det jag vill ha. Där jobbar bara tjejer.

    Jag skulle rekommendera att prata med någon personligen som kan berätta lite för dig om de olika funktionerna... Vet du vad du är ute efter, vad dildon ska kunna göra/klara? Själv är jag väldigt förtjust i rabbit-dildos, där det finns en liten "arm" med två "öron" stimulerar klitoris.

    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Jag var inne i en butik på Bondegatan i Stockholm (i ett annat ärende än dildos, men de hade såna också) för rätt länge sedan. Personalen var väldigt avslappnad och trevlig. Vet inte om den finns kvar. Googla på Bondegatan och dildos kanske. Lycka till! ; )
  6. 3
    Jag var inne i en butik på Bondegatan i Stockholm (i ett annat ärende än dildos, men de hade såna också) för rätt länge sedan. Personalen var väldigt avslappnad och trevlig. Vet inte om den finns kvar. Googla på Bondegatan och dildos kanske. Lycka till! ; )
  7. Medlem sedan
    Aug 2004
    #4
    En nätbutik: husmusen.nu
  8. 4
    En nätbutik: husmusen.nu
  9. Medlem sedan
    Sep 2012
    #5

    Sexleksaker

    Har handlat ett par ggr från http://bordello.se, tycker allt har funkat toppen.
  10. 5
    Sexleksaker Har handlat ett par ggr från http://bordello.se, tycker allt har funkat toppen.
  11. Medlem sedan
    Jan 2013
    #6

    Många bra butiker på nätet

    Har testat en rad olika såsom Martinshop, Lastbryggan och Lustjatkt och alla har varit helt ok. Har nu fastnat för Oliver & Eva som jag tycker ger ett trevligare intryck (snygg sida) och dessutom leverarar riktigt snabbt.
  12. 6
    Många bra butiker på nätet Har testat en rad olika såsom Martinshop, Lastbryggan och Lustjatkt och alla har varit helt ok. Har nu fastnat för Oliver & Eva som jag tycker ger ett trevligare intryck (snygg sida) och dessutom leverarar riktigt snabbt.
  13. Medlem sedan
    Jul 2007
    #7
    Intima.se tycker jag har snygg butik på nätet och en riktigt snygg ny butik i Norrköping. Ett annat förslag är att ha ett sexparty med dina vänner, då kommer det hem en tjej och visar upp allt hemma hos dig och ni beställer i lugn och ro med henne separat rum, brukar bli mycket fniss och skratt på dessa kvällar!
  14. 7
    Intima.se tycker jag har snygg butik på nätet och en riktigt snygg ny butik i Norrköping. Ett annat förslag är att ha ett sexparty med dina vänner, då kommer det hem en tjej och visar upp allt hemma hos dig och ni beställer i lugn och ro med henne separat rum, brukar bli mycket fniss och skratt på dessa kvällar!
  15. Medlem sedan
    Oct 2013
    #8
    Bra och billiga sexleksaker beställer jag här

    http://webshop.grottanmalmo.se/
  16. 8
    Bra och billiga sexleksaker beställer jag här

    http://webshop.grottanmalmo.se/
  17. Medlem sedan
    Jan 2009
    #9
    Kolla de vanliga postorderföretagen, tror att de har en del. Tror också att den butik som F talar om på Bondegatan finns kvar, men jag har aldrig varit inne i den.
    Ha det gott!
  18. 9
    Kolla de vanliga postorderföretagen, tror att de har en del. Tror också att den butik som F talar om på Bondegatan finns kvar, men jag har aldrig varit inne i den.
  19. Medlem sedan
    Dec 2013
    #10
    Jag handlar på Sinful.se och tycker att det är en snygg butik med bra priser.
  20. 10
    Jag handlar på Sinful.se och tycker att det är en snygg butik med bra priser.
  21. Medlem sedan
    Jan 2013
    #11
    Hej

    Hos www.vuxentoys.se köper du sexleksaker diskret och billigt.
  22. 11
    Hej

    Hos www.vuxentoys.se köper du sexleksaker diskret och billigt.
  23. Medlem sedan
    Nov 2016
    #12
    Jag handlar alltid mina sexleksaker på www.Lustify.se stort utbud, billiga priser, man kan delbetala med klarna & dom skickar även diskreta paket med en annan avsändare vilket jag uppskattar då jag inte vill att alla ska se vad jag beställer varje gång jag för lön! haha!
  24. 12
    Jag handlar alltid mina sexleksaker på www.Lustify.se stort utbud, billiga priser, man kan delbetala med klarna & dom skickar även diskreta paket med en annan avsändare vilket jag uppskattar då jag inte vill att alla ska se vad jag beställer varje gång jag för lön! haha!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar