Kille som aldrig vill träffas..?
Kärlek & relationer
  1. Anonym
    #1

    Kille som aldrig vill träffas..?

    Jag träffade en kille över nätet för nästa två månader sedan. Vi drack öl och pratade en massa och hamnade hemma hos mig.. Allt kändes väldigt bra och han sa också efteråt att jag var den första tjej han träffat som han kunde prata helt öppet med om allting men han ville inte inleda något seriöst förhållande eftesom han precis gått isär utan ville vara kk..vilket jag tyckte var ok om vi även umgick utanför sängen som vänner. Detta tyckte han också.

    Efter det har vi inte träffats alls pga att jag hade mina barn i fem veckor på semestern och vi har inte fått ihop det. Vi pratar ytterst lite med varandra.. mest god morgon.. så jag har väl känt att det hela rinner ut i sanden..

    Jag frågade honom nu i veckan om vi inte skulle lägga ner det hela eftersom vi aldrig ses.
    Han svarade då att han verkligen vill träffas men inte just nu eftersom han har fullt upp på hemmaplan och att allt blir lugnare nästa månad.

    Till saken hör att han hänger på dejtingsidor och har/hade kontakt med en tjej över nätet som han träffade som kk en gång, vilket han berättade för mig. Jag frågade då på skoj hur många kk han hade tänkt ha, varvid han svarade en.

    Jag är inte svartsjuk av mig eller har några känslor för honom men jag hade nog kunnat få om vi hade träffats oftare. Jag är inte låst vid honom utan träffar andra men jag tycker hela kontakten är konstig.

    Jag har nämnt för honom att jag börjar känna att jag saknar ett seriöst förhållande och han har sagt att han nog är på väg åt det hållet också.

    Det jag inte fattar är varför han vill ha fortsatt kontakt med mig, eftersom vi aldrig syns eller pratar längre?! Är jag nödvalet.. eller hur tänker killar..
  2. 1
    Kille som aldrig vill träffas..? Jag träffade en kille över nätet för nästa två månader sedan. Vi drack öl och pratade en massa och hamnade hemma hos mig.. Allt kändes väldigt bra och han sa också efteråt att jag var den första tjej han träffat som han kunde prata helt öppet med om allting men han ville inte inleda något seriöst förhållande eftesom han precis gått isär utan ville vara kk..vilket jag tyckte var ok om vi även umgick utanför sängen som vänner. Detta tyckte han också.

    Efter det har vi inte träffats alls pga att jag hade mina barn i fem veckor på semestern och vi har inte fått ihop det. Vi pratar ytterst lite med varandra.. mest god morgon.. så jag har väl känt att det hela rinner ut i sanden..

    Jag frågade honom nu i veckan om vi inte skulle lägga ner det hela eftersom vi aldrig ses.
    Han svarade då att han verkligen vill träffas men inte just nu eftersom han har fullt upp på hemmaplan och att allt blir lugnare nästa månad.

    Till saken hör att han hänger på dejtingsidor och har/hade kontakt med en tjej över nätet som han träffade som kk en gång, vilket han berättade för mig. Jag frågade då på skoj hur många kk han hade tänkt ha, varvid han svarade en.

    Jag är inte svartsjuk av mig eller har några känslor för honom men jag hade nog kunnat få om vi hade träffats oftare. Jag är inte låst vid honom utan träffar andra men jag tycker hela kontakten är konstig.

    Jag har nämnt för honom att jag börjar känna att jag saknar ett seriöst förhållande och han har sagt att han nog är på väg åt det hållet också.

    Det jag inte fattar är varför han vill ha fortsatt kontakt med mig, eftersom vi aldrig syns eller pratar längre?! Är jag nödvalet.. eller hur tänker killar..
  3. Medlem sedan
    Aug 2012
    #2
    skit i honom, låter som att han bara ville ha någon engångsgrej. Tycker inte du ska försöka lägga ner tid på något sånt utan gå vidare, finns ju fler människor som vill ses
    ~ Freja 14/2/2013 ~
  4. 2
    skit i honom, låter som att han bara ville ha någon engångsgrej. Tycker inte du ska försöka lägga ner tid på något sånt utan gå vidare, finns ju fler människor som vill ses
  5. Anonym
    #3
    Låter som en samlare. Han är inte intresserad av seriösa förhållanden, bara att ha tjejer på halster som håller uppe intresset för honom.
  6. 3
    Låter som en samlare. Han är inte intresserad av seriösa förhållanden, bara att ha tjejer på halster som håller uppe intresset för honom.
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
    säger som de andra,skit i honom.
    Låt bli att hör av dig på ett tag o se vad som händer.Han kanske helt enkelt inte är intresserad men inte kan säga det rakt ut .
  8. 4
    säger som de andra,skit i honom.
    Låt bli att hör av dig på ett tag o se vad som händer.Han kanske helt enkelt inte är intresserad men inte kan säga det rakt ut .
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    vill man så kan man.
    A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
  10. 5
    vill man så kan man.
  11. Liz*
    #6
    Det låter för krångligt. Låt det rinna ut i sanden bara, det är inget att tjafsa eller besluta nåt om.
  12. 6
    Det låter för krångligt. Låt det rinna ut i sanden bara, det är inget att tjafsa eller besluta nåt om.
  13. Medlem sedan
    Jan 1998
    #7
    En ack så viktig visdom som man aldrig får glömma
  14. 7
    En ack så viktig visdom som man aldrig får glömma
  15. Anonym
    #8
    Han är nu dumpad.. han blev nog lite förvånad.. jag känner mig lättat men det är lite surt med en kontakt som man haft sedan i juli, har ju lagt ner lite tankar och tid..
  16. 8
    Han är nu dumpad.. han blev nog lite förvånad.. jag känner mig lättat men det är lite surt med en kontakt som man haft sedan i juli, har ju lagt ner lite tankar och tid..
  17. Anonym
    #9
    Gjorde du nog rätt i!
  18. 9
    Gjorde du nog rätt i!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar