Svartsjuka
Kärlek & relationer
  1. Svartsjuk Anonym
    #1

    Svartsjuka

    Jag förstår inte var denna svartsjuka helt plötsligt kommer från. Mitt förhållande tog slut för några månader sen och under vår tid ihop var jag inte svartsjuk. Inte han heller.
    Men sen det tog slut har båda han och jag blivit svartsjuka på varandra. Vi är fortfarande vänner och har träffats några gånger och pratar i telefon nån gång i veckan. Han visar inte sin svartsjuka på samma sätt som jag gör, Jag känner inte igen mig alls i denna svartsjuka. Avskyr det! Jag vill inte vara så här, men denna känsla inom mig vet jag inte hur jag ska bli av med. Har berättat för honom hur jag känner och han säger att jag har inget att vara orolig för, men ändå så känns det så olustig inombords. Hur fan kan man helt plötsligt bli svartsjuk på sitt ex när man ej var det innan som par?
  2. 1
    Svartsjuka Jag förstår inte var denna svartsjuka helt plötsligt kommer från. Mitt förhållande tog slut för några månader sen och under vår tid ihop var jag inte svartsjuk. Inte han heller.
    Men sen det tog slut har båda han och jag blivit svartsjuka på varandra. Vi är fortfarande vänner och har träffats några gånger och pratar i telefon nån gång i veckan. Han visar inte sin svartsjuka på samma sätt som jag gör, Jag känner inte igen mig alls i denna svartsjuka. Avskyr det! Jag vill inte vara så här, men denna känsla inom mig vet jag inte hur jag ska bli av med. Har berättat för honom hur jag känner och han säger att jag har inget att vara orolig för, men ändå så känns det så olustig inombords. Hur fan kan man helt plötsligt bli svartsjuk på sitt ex när man ej var det innan som par?
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    För nu är det fritt fram för honom att hitta nån annan och till och med meningen.
  4. 2
    För nu är det fritt fram för honom att hitta nån annan och till och med meningen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar