"Genuina" vänner kring 40 nära Sthlm
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    Apr 2013
    #1

    "Genuina" vänner kring 40 nära Sthlm

    Hallå

    Jag är en "ca" 40 tjej, bor med man och barn i låg- och mellanstadieåldern.
    En ny vän för mig (och kanske en "vänfamilj" för hela familjen?) vill jag verkligen ha! Visst har jag vänner, men en eller ett par nära vänner till saknas. Sådana som man kan lite på i vått och torrt och som liksom jag värderar pålitlighet och snällhet. Jag är en aktiv och påhittig person, gillar att vara ute i naturen, gå på stan, träna men också att slappa och softa
  2. 1
    "Genuina" vänner kring 40 nära Sthlm Hallå

    Jag är en "ca" 40 tjej, bor med man och barn i låg- och mellanstadieåldern.
    En ny vän för mig (och kanske en "vänfamilj" för hela familjen?) vill jag verkligen ha! Visst har jag vänner, men en eller ett par nära vänner till saknas. Sådana som man kan lite på i vått och torrt och som liksom jag värderar pålitlighet och snällhet. Jag är en aktiv och påhittig person, gillar att vara ute i naturen, gå på stan, träna men också att slappa och softa
  3. Anonym
    #2

    sådan mamma kompis vil jag också ha!

    Är en mamma med två barn i 8 samt 5 års åldern, pojke flicka som exakt som du är något över fyrtio och som tycker att familjen gott skulle må bra av att ha en till familj att hänga med när man vill göra roliga saker. Hör gärna av dig om du tycker att detta skulle kunna vara något som passar så kan vi "mammor" träffas först Vi bor i västerort!
  4. 2
    sådan mamma kompis vil jag också ha! Är en mamma med två barn i 8 samt 5 års åldern, pojke flicka som exakt som du är något över fyrtio och som tycker att familjen gott skulle må bra av att ha en till familj att hänga med när man vill göra roliga saker. Hör gärna av dig om du tycker att detta skulle kunna vara något som passar så kan vi "mammor" träffas först Vi bor i västerort!
  5. Medlem sedan
    Apr 2013
    #3
    Hej
    Ja, men vad skoj :-) Maila mig gärna på [email protected] eller så kan vi höras vidare här.
  6. 3
    Hej
    Ja, men vad skoj :-) Maila mig gärna på [email protected] eller så kan vi höras vidare här.
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Hej,
    jag är en mamma med tre flickor, 10, 8 och 5 år gamla, som bor med mig varannan vecka. Jag vill gärna ha en bra vän att umgås med, både med och utan barn.
    Jag gillar att fika, träna, dansa, ...
    mamma till 3 underbara döttrar, födda -03, -05 och -08
  8. 4
    Hej,
    jag är en mamma med tre flickor, 10, 8 och 5 år gamla, som bor med mig varannan vecka. Jag vill gärna ha en bra vän att umgås med, både med och utan barn.
    Jag gillar att fika, träna, dansa, ...
  9. Medlem sedan
    Apr 2013
    #5
    Hej
    Skoj och våra barn är ungefär jämngamla :-)
    Maila mig gärna på [email protected] (eller så kan vi fortsätta skrivas här, men jag är inte inne jätteofta...)
  10. 5
    Hej
    Skoj och våra barn är ungefär jämngamla :-)
    Maila mig gärna på [email protected] (eller så kan vi fortsätta skrivas här, men jag är inte inne jätteofta...)
  11. Medlem sedan
    Dec 2013
    #6

    Ses gärna!

    Jag ses gärna både med barn och utan. jag är en kvinna i mina bästa år 40-årsåldern . Bor med sambo och en son som är 9 år. Tycker om att träna gå ut och äta, shoppa, resa ja mycket gillar vår familj. Bor lite utanför stockholm men är snabbt i city för en fika eller så? Hör gärna av dig om du vill så kanske vi kan ses!
    Mvh
    Mammastolt26
  12. 6
    Ses gärna! Jag ses gärna både med barn och utan. jag är en kvinna i mina bästa år 40-årsåldern . Bor med sambo och en son som är 9 år. Tycker om att träna gå ut och äta, shoppa, resa ja mycket gillar vår familj. Bor lite utanför stockholm men är snabbt i city för en fika eller så? Hör gärna av dig om du vill så kanske vi kan ses!
    Mvh
    Mammastolt26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar