Nya vänner runt Skåne :)
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    Nya vänner runt Skåne :)

    Hej alla trevliga

    jag är en två barns mamma på 30 år som bor i Viken.
    Har en flicka på snart 6 år och en pojke på snar 4 år.
    känner att jag bara jobbar och tar hand om min familj eller är hos mina föräldrar på fika/mat .
    känner att det hade varit jätte roligt med nya bekantskaper
    Någon man kan fika med eller varför inte ta ett glas vin med i vår/ sommar solen ... Långa promenader ( låter som en tant ...hehe jag vet )

    kanske finns det någon som jag, som känner att man satt alla andra först och behöver göra lite roligt för sig själv i bland .

    Ålder , läggning , utseende har noll betydelse .. Vill gärna träffa en sympatisk , skratt glad person


    Kram Paulina
  2. 1
    Nya vänner runt Skåne :) Hej alla trevliga

    jag är en två barns mamma på 30 år som bor i Viken.
    Har en flicka på snart 6 år och en pojke på snar 4 år.
    känner att jag bara jobbar och tar hand om min familj eller är hos mina föräldrar på fika/mat .
    känner att det hade varit jätte roligt med nya bekantskaper
    Någon man kan fika med eller varför inte ta ett glas vin med i vår/ sommar solen ... Långa promenader ( låter som en tant ...hehe jag vet )

    kanske finns det någon som jag, som känner att man satt alla andra först och behöver göra lite roligt för sig själv i bland .

    Ålder , läggning , utseende har noll betydelse .. Vill gärna träffa en sympatisk , skratt glad person


    Kram Paulina
  3. yellismamma
    #2
    Hej däär kke sent att svara nu men blev typ medlem här idag, jag har själv en dotter på 7år. Och som du jobbar jag, e med familjen elr hos mina föräldrar o svärföräldrar. Känner att jag vill träffa nytt folk, men att gå ut på puben o fester e inte min grej.
    Ska vi fortsätta, hör gärna av dig Kram tess
  4. 2
    Hej däär kke sent att svara nu men blev typ medlem här idag, jag har själv en dotter på 7år. Och som du jobbar jag, e med familjen elr hos mina föräldrar o svärföräldrar. Känner att jag vill träffa nytt folk, men att gå ut på puben o fester e inte min grej.
    Ska vi fortsätta, hör gärna av dig Kram tess
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar