Avsugning
Sex & erotik
  1. Anonym
    #1

    Avsugning

    Undrar hur länge era karlar orkar med när det gäller avsugning enbart från början till slut i tid min och sekunder,nyfiken själv klarar jag mig i 5 minuter max,bor själv så det var ett tag sen som jag fick en sån underbar behandling,men jag längtar till nästa gång.
  2. 1
    Avsugning Undrar hur länge era karlar orkar med när det gäller avsugning enbart från början till slut i tid min och sekunder,nyfiken själv klarar jag mig i 5 minuter max,bor själv så det var ett tag sen som jag fick en sån underbar behandling,men jag längtar till nästa gång.
  3. wilhem50
    #2
    Citat Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
    Undrar hur länge era karlar orkar med när det gäller avsugning enbart från början till slut i tid min och sekunder,nyfiken själv klarar jag mig i 5 minuter max,bor själv så det var ett tag sen som jag fick en sån underbar behandling,men jag längtar till nästa gång.
    Intressant inlägg jag är också nyfiken.
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
    Undrar hur länge era karlar orkar med när det gäller avsugning enbart från början till slut i tid min och sekunder,nyfiken själv klarar jag mig i 5 minuter max,bor själv så det var ett tag sen som jag fick en sån underbar behandling,men jag längtar till nästa gång.
    Intressant inlägg jag är också nyfiken.
  5. Anonym
    #3
    Min karl kommer bara vid avsugning om det är extremt länge sen vi sågs. Han VILL inte komma "så lätt", han vill ha mer njutning och framför allt, ge MIG mer njutning innan han kommer. Sug och slick är mest förspel för oss. Vi drar ut på det hela så mycket vi kan... Men han älskar när jag tar hans slaka kuk i munnen och jobbar upp den till ett praktstånd. Lätt som en plätt... *S*
  6. 3
    Min karl kommer bara vid avsugning om det är extremt länge sen vi sågs. Han VILL inte komma "så lätt", han vill ha mer njutning och framför allt, ge MIG mer njutning innan han kommer. Sug och slick är mest förspel för oss. Vi drar ut på det hela så mycket vi kan... Men han älskar när jag tar hans slaka kuk i munnen och jobbar upp den till ett praktstånd. Lätt som en plätt... *S*
  7. wilhem50
    #4
    Vad underbart härligt det låter, tyvärr är jag singel så jag har ingen kvinna som hjälper mig.
  8. 4
    Vad underbart härligt det låter, tyvärr är jag singel så jag har ingen kvinna som hjälper mig.
  9. Anonymisen
    #5
    Tja du, nu är ju jag inte den som tar emot sådana utan ger dom.. Men Hur länge man håller sig beror väl inte på ngn spec gräns man har (om man nu inte bara avgudar avsugningar ) annars beror det väl mer på givare och tagare och dagsform och massa annat... Jag har haft "pojkvänner " som har varit väldigt ointresserade och mer intressade av att göra andra trevliga saker.. och sen har jag haft killar som sprutat på tja ngn minut och faktiskt gråtit samtidigt av lycka ( ja jag vet lite härlig bekräftelse på att det va magiskt) men tja alla gillar vi olika saker... )
  10. 5
    Tja du, nu är ju jag inte den som tar emot sådana utan ger dom.. Men Hur länge man håller sig beror väl inte på ngn spec gräns man har (om man nu inte bara avgudar avsugningar ) annars beror det väl mer på givare och tagare och dagsform och massa annat... Jag har haft "pojkvänner " som har varit väldigt ointresserade och mer intressade av att göra andra trevliga saker.. och sen har jag haft killar som sprutat på tja ngn minut och faktiskt gråtit samtidigt av lycka ( ja jag vet lite härlig bekräftelse på att det va magiskt) men tja alla gillar vi olika saker... )
  11. wilhem50
    #6
    Gillar ditt inlägg, är du singel nu, ja avsugningar är ju bara en del av sexet men för mig är det viktigt , vill gärna skriva vidare till dig.
  12. 6
    Gillar ditt inlägg, är du singel nu, ja avsugningar är ju bara en del av sexet men för mig är det viktigt , vill gärna skriva vidare till dig.
  13. wilhem50
    #7
    Sväljer du satsen när du suger av din kille, nyfiken
  14. 7
    Sväljer du satsen när du suger av din kille, nyfiken
  15. wilhem50
    #8
    Vill gärna ha mer erfarenheter och detaljer tjejer, nyfiken.
  16. 8
    Vill gärna ha mer erfarenheter och detaljer tjejer, nyfiken.
  17. Anonym
    #9
    Nyfiken i en strut.

    Det kan nog hända men det är sällan det blir så här.
  18. 9
    Nyfiken i en strut.

    Det kan nog hända men det är sällan det blir så här.
  19. wilhem50
    #10
    Snälla utveckla vad du menar, nyfiken
  20. 10
    Snälla utveckla vad du menar, nyfiken
  21. Anonym
    #11
    Jag menade att jag aldrig har tagit tiden. Sedan hade jag nog den där tanken om att svälja, i huvudet också, även om det inte var menat till mig.
  22. 11
    Jag menade att jag aldrig har tagit tiden. Sedan hade jag nog den där tanken om att svälja, i huvudet också, även om det inte var menat till mig.
  23. Anonym
    #12
    Svaret ska då vara under ditt svar Nu ser det ut som att jag har svarat mig själv.
  24. 12
    Svaret ska då vara under ditt svar Nu ser det ut som att jag har svarat mig själv.
  25. wilhem50
    #13
    Tack för svaret gjorde du det då svalde satsen menar jag,,
  26. 13
    Tack för svaret gjorde du det då svalde satsen menar jag,,
  27. Anonym
    #14
    jo, det har hänt.
  28. 14
    jo, det har hänt.
  29. wilhem50
    #15
    Tycker du om det,eller känns det obehagligt.
  30. 15
    Tycker du om det,eller känns det obehagligt.
  31. wilhem50
    #16
    Är så kåt skulle verkligen vilja bli avsugen ordentligt just nu av en söt och rar tjej
  32. 16
    Är så kåt skulle verkligen vilja bli avsugen ordentligt just nu av en söt och rar tjej
  33. wilhem50
    #17
    Härligt med så många tittare vill gärna ha mer synpunkter och erfarenheter tjejer/kvinnor
  34. 17
    Härligt med så många tittare vill gärna ha mer synpunkter och erfarenheter tjejer/kvinnor
  35. wilhem50
    #18
    Är aktiv med många ledtrådar på familjeliv också tycker det är mycket bättre respons där, vill gärna ha mer svar från er kvinnor som jag vet har stor erfarenhet i denna fråga,kåt och nyfiken
  36. 18
    Är aktiv med många ledtrådar på familjeliv också tycker det är mycket bättre respons där, vill gärna ha mer svar från er kvinnor som jag vet har stor erfarenhet i denna fråga,kåt och nyfiken
  37. wilhem50
    #19
    Snälla berätta om era erfarenheter och kunskaper i ämnet,nyfiken
  38. 19
    Snälla berätta om era erfarenheter och kunskaper i ämnet,nyfiken
  39. wilhem50
    #20
    Vill bara säga att jag har träffat anonym, och vi har idag en mycket bra kontakt både när det gäller sex och annat,
  40. 20
    Vill bara säga att jag har träffat anonym, och vi har idag en mycket bra kontakt både när det gäller sex och annat,
Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar