Hej allihopa! Lena heter jag. Som rubriken säger så söker jag vänner i Skåne helst med små barn. Själv bor jag i Landskrona med min man och tre pojkar, 3 år, 10 och 11 är gamla. Vi vill gärna hitta någon som också har små barn, så att man kan ofta träffas, göra tillsammans någon utflykt eller samlas hos någon, alltså hitta på något roligt tillsammans (kanske piknik, gå till någon lekplats eller kanske grilla/laga mat, ja vad som helst bara det är roligt). Som person så vill jag gärna hitta goda vänner för livet, som man verkligen kan umgås med/prata, ställer gärna upp ifall ni behöver hjälp hemma med något eller med barn). Jag är intresserad av musik, språk, fotografering och sådant liknande. Min man är intresserad av historia/böcker och musik. Ja..jag tycker väl att man kan alltid hitta på något roligt att prata om/göra tillsammans bara det finns vilja och engagemang. Söker ni också efter goda vänner för livet, mer än gärna hör av er! Ni kan nå mig per telefon, enklast via mejl (0721-559267 och [email protected]). Ha en bra dag! Vänligen Lena.