Genuin vän kring 40 nära Sthlm
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    Apr 2013
    #1

    Genuin vän kring 40 nära Sthlm

    Vill gärna lära känna en (eller ett par) bra nya vänner! En lugn, pålitlig,
    rolig och snäll vän :-)! Kul om du liksom jag både gillar att vara aktiv och
    hitta på skoj saker samt att "chilla" och ta det lugnt. Jag har familj och barn.
  2. 1
    Genuin vän kring 40 nära Sthlm Vill gärna lära känna en (eller ett par) bra nya vänner! En lugn, pålitlig,
    rolig och snäll vän :-)! Kul om du liksom jag både gillar att vara aktiv och
    hitta på skoj saker samt att "chilla" och ta det lugnt. Jag har familj och barn.
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2
    Hej
    Kan det vara mig du menar?
    Jag skulle gärna lära känna dig. Har också familj och barn, bor strax norr om stockholm. Hur kan jag få kontakt med dig?
  4. 2
    Hej
    Kan det vara mig du menar?
    Jag skulle gärna lära känna dig. Har också familj och barn, bor strax norr om stockholm. Hur kan jag få kontakt med dig?
  5. Medlem sedan
    Apr 2013
    #3
    Ja men absolut kan det vara dig jag menar :-).
    Har skickat ett meddelande till dig.
  6. 3
    Ja men absolut kan det vara dig jag menar :-).
    Har skickat ett meddelande till dig.
  7. Medlem sedan
    Jul 2011
    #4
    eller så är det mig du menar :-) . Bor norr om stockholmt , har tvåbarn och särborelation.. Hör av di om du vill
  8. 4
    eller så är det mig du menar :-) . Bor norr om stockholmt , har tvåbarn och särborelation.. Hör av di om du vill
  9. Medlem sedan
    Nov 2013
    #5
    Flyttar snart till Sthlm och det vore trevligt att lära känna lite nya vänner! Är strax under 40 har barn och särbo (blivande sambo). Hör gärna av dig
  10. 5
    Flyttar snart till Sthlm och det vore trevligt att lära känna lite nya vänner! Är strax under 40 har barn och särbo (blivande sambo). Hör gärna av dig
  11. Medlem sedan
    Apr 2013
    #6
    Hej
    Absolut, vore skoj :-)!
  12. 6
    Hej
    Absolut, vore skoj :-)!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar