...dating...???
Separation
  1. Anonym nyskild
    #1

    ...dating...???

    Hejsan!
    Är lite nyfiken på vilka datingsiter som alla ni härinne tycker funkar bästa och varför? Speciellt när man är lite äldre (47 år)? ...och när jag ändå frågar kanske någon här vet om det finns några bra ställen man kan gå ut på i Stockholm när man inte är i 20 års åldern längre... (...känns ju lite som en ungdomsgård på Stockholms uteställen)... Inte för att jag tänker gå ut ofta, men det vore kul någongång med singelkompisarna...
    Hälsningar
    Anonym nyskild kvinna
  2. 1
    ...dating...??? Hejsan!
    Är lite nyfiken på vilka datingsiter som alla ni härinne tycker funkar bästa och varför? Speciellt när man är lite äldre (47 år)? ...och när jag ändå frågar kanske någon här vet om det finns några bra ställen man kan gå ut på i Stockholm när man inte är i 20 års åldern längre... (...känns ju lite som en ungdomsgård på Stockholms uteställen)... Inte för att jag tänker gå ut ofta, men det vore kul någongång med singelkompisarna...
    Hälsningar
    Anonym nyskild kvinna
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    #2
    Jag var singel under 2012 och var då med på Mötesplatsen. Där träffade jag T som jag nu varit tillsammans med i ett år!
    Lycka till!
  4. 2
    Jag var singel under 2012 och var då med på Mötesplatsen. Där träffade jag T som jag nu varit tillsammans med i ett år!
    Lycka till!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar