Saskia uppdaterar
Separation
  1. Medlem sedan
    Sep 2000
    #1

    Saskia uppdaterar

    Hej! Minns ni mig? Saskia.... den olyckliga, feta, osäkra, trånande, undrande människan. Hon som suktar efter sin vän men inte sin sambo. Hon som lever i celibat sedan 6 år. Som känner sig som oskuld efter 4 barn.

    Som lever i ett samhälle där det är snudd på omöjligt att få hyreslägenhet. Som lever med en man som vägrar samarbeta, vägrar inse att vårt förhållande är dött, som spelar dum och oförstående så fort ämnet tas upp.

    Minns ni mig?

    Jag ska flytta nu! Har fått tag på en lägenhet! Håller på att flytta över saker dit! Sover första natten där söndag eller måndag.

    Ser fram emot att få rå mig själv. Att inte behöva höra hans pessimistiska ord som alltid gjort mig så ledsen och dämpat mig. som hämmat mig och min personlighet,

    Måste bara få berätta att jag nu trånar mer än någonsin efter lite ömhet, sex och kärlek. Fantiserar och undrar om min vän dyker upp och knackar på min dörr. Eller om jag hittar någon annan. Går med en konstant kåtkänsla och förväntan i kroppen! Vårpirr kanske!

    Självklart finns det mitt i detta en sorg över att en 25årig relation tar slut. Allra mest för barnens skull. Såklart! Självklart! Men för MIG är detta positivt och en nystart.

    Var bara tvungen att berätta.
  2. 1
    Saskia uppdaterar Hej! Minns ni mig? Saskia.... den olyckliga, feta, osäkra, trånande, undrande människan. Hon som suktar efter sin vän men inte sin sambo. Hon som lever i celibat sedan 6 år. Som känner sig som oskuld efter 4 barn.

    Som lever i ett samhälle där det är snudd på omöjligt att få hyreslägenhet. Som lever med en man som vägrar samarbeta, vägrar inse att vårt förhållande är dött, som spelar dum och oförstående så fort ämnet tas upp.

    Minns ni mig?

    Jag ska flytta nu! Har fått tag på en lägenhet! Håller på att flytta över saker dit! Sover första natten där söndag eller måndag.

    Ser fram emot att få rå mig själv. Att inte behöva höra hans pessimistiska ord som alltid gjort mig så ledsen och dämpat mig. som hämmat mig och min personlighet,

    Måste bara få berätta att jag nu trånar mer än någonsin efter lite ömhet, sex och kärlek. Fantiserar och undrar om min vän dyker upp och knackar på min dörr. Eller om jag hittar någon annan. Går med en konstant kåtkänsla och förväntan i kroppen! Vårpirr kanske!

    Självklart finns det mitt i detta en sorg över att en 25årig relation tar slut. Allra mest för barnens skull. Såklart! Självklart! Men för MIG är detta positivt och en nystart.

    Var bara tvungen att berätta.
  3. Anonym
    #2
    Lycka till med ditt nya liv! Förstår att det känns stort.
  4. 2
    Lycka till med ditt nya liv! Förstår att det känns stort.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar