Böcker i doppresent?
Namn, dop & namngivning
  1. Medlem sedan
    Jun 2010
    #1

    Böcker i doppresent?

    Hej!

    Är ute efter doppresent till min kollegas dotter och jag skulle väldigt gärna köpa en eller flera böcker. Undrar om ni har tips på böcker som känns "presentiga" men samtidigt passar för små barn? Vill ju att barnet ska få glädje av dem relativt snart
  2. 1
    Böcker i doppresent? Hej!

    Är ute efter doppresent till min kollegas dotter och jag skulle väldigt gärna köpa en eller flera böcker. Undrar om ni har tips på böcker som känns "presentiga" men samtidigt passar för små barn? Vill ju att barnet ska få glädje av dem relativt snart
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Du har ju www.unikabarn.se som skriver böcker med barnets namn på huvudpersonen, tycker dom är mysiga och en lite rolig grej
  4. 2
    Du har ju www.unikabarn.se som skriver böcker med barnets namn på huvudpersonen, tycker dom är mysiga och en lite rolig grej
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3
    barn kammarböckerna brukar alltid gå hem annars. Till en kompis köpte vi även en bok med godnattsagor och en skyddsängel på albrekts guld. det var uppskattat
  6. 3
    barn kammarböckerna brukar alltid gå hem annars. Till en kompis köpte vi även en bok med godnattsagor och en skyddsängel på albrekts guld. det var uppskattat
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar