Hur säga till mannen att ändra sexstil
Sex & erotik
  1. Anonym
    #1

    Hur säga till mannen att ändra sexstil

    Jag har rätt nyligen blivit tillsammans med en man och det känns toppen på alla möjliga sätt bortsett från i sängen där han kör i ett snabbt och hårt tempo. Detta fungerar inte alls bra för mig. Det har hittills inte gjort direkt ont men ofta kan det göra det på mig när jag haft hård sex med tidigare män, men det känns däremot otrevligt och oskönt. När man har sex på det sättet så längtar jag bara till att det ska vara över medan jag älskar när sex utförs i ett långsamt tempo där mannen inte kör hela vägen in. Framförallt att det inte är hårt är absolut det viktigaste, gör man på det sättet kan jag gladeligen hålla på i timmar. Ska tillägga att jag förstår om mannen behöver göra ett snabbare tempo inför att kunna komma, men om man har sex i ett lugnare tempo först och bara kan njuta av sexet för att sedan efter gärna en längre tid avsluta med att han kan ha snabbare för att kunna komma så är det inga problem för mig.

    Jag fattar ju att jag måste prata med honom om detta på något sätt men hur säger man det utan att mannen ska bli sårad över att han förstår att jag inte upplever sexet alls som bra?
  2. 1
    Hur säga till mannen att ändra sexstil Jag har rätt nyligen blivit tillsammans med en man och det känns toppen på alla möjliga sätt bortsett från i sängen där han kör i ett snabbt och hårt tempo. Detta fungerar inte alls bra för mig. Det har hittills inte gjort direkt ont men ofta kan det göra det på mig när jag haft hård sex med tidigare män, men det känns däremot otrevligt och oskönt. När man har sex på det sättet så längtar jag bara till att det ska vara över medan jag älskar när sex utförs i ett långsamt tempo där mannen inte kör hela vägen in. Framförallt att det inte är hårt är absolut det viktigaste, gör man på det sättet kan jag gladeligen hålla på i timmar. Ska tillägga att jag förstår om mannen behöver göra ett snabbare tempo inför att kunna komma, men om man har sex i ett lugnare tempo först och bara kan njuta av sexet för att sedan efter gärna en längre tid avsluta med att han kan ha snabbare för att kunna komma så är det inga problem för mig.

    Jag fattar ju att jag måste prata med honom om detta på något sätt men hur säger man det utan att mannen ska bli sårad över att han förstår att jag inte upplever sexet alls som bra?
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Ta initiativet själv? Om du styr tempot så får du ju som du vill?
  4. 2
    Ta initiativet själv? Om du styr tempot så får du ju som du vill?
  5. Medlem sedan
    Jul 2015
    #3
    Vi har haft lite av samma problem. Ibland har det hjälpt att jag har pratat med honom en bit in i förspelet, antingen berättat hur jag vill ha det just den gången eller sagt nåt i stil med "vad skönt det kommer bli när du......" Som att han oxå är med på samma spår. Då blir det inte kritik utan en slags överenskommelse.
  6. 3
    Vi har haft lite av samma problem. Ibland har det hjälpt att jag har pratat med honom en bit in i förspelet, antingen berättat hur jag vill ha det just den gången eller sagt nåt i stil med "vad skönt det kommer bli när du......" Som att han oxå är med på samma spår. Då blir det inte kritik utan en slags överenskommelse.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar