Träffa ny..Nätet?
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Oct 2020
    #1

    Träffa ny..Nätet?

    Hej!
    Nu har det gått några år sedan separationen och jag är så redo att träffa en ny. Hur? Nätet....Visst Jag är på nätet men det är så ytligt. Träffar några och inlett en relation med en. Det dog ut efter 3 månader. Bor i en håla med 150st andra. Går aldrig ut då det inte finns förbindelser att ta sig till stan. Är 47 år. Nätet förresten. Man ska se ut som en elitidrottare, ha 48 fritidsintressen, 200 vänner, man ska va rik, perfekt jobb...och råkar man ha tur att en kvinna svarar och SER en så dör det ut då kvinnan i fråga har 24 andra som är mer intressanta.
    Något bitter här 🙈
    Hur ser det ut för er?
  2. 1
    Träffa ny..Nätet? Hej!
    Nu har det gått några år sedan separationen och jag är så redo att träffa en ny. Hur? Nätet....Visst Jag är på nätet men det är så ytligt. Träffar några och inlett en relation med en. Det dog ut efter 3 månader. Bor i en håla med 150st andra. Går aldrig ut då det inte finns förbindelser att ta sig till stan. Är 47 år. Nätet förresten. Man ska se ut som en elitidrottare, ha 48 fritidsintressen, 200 vänner, man ska va rik, perfekt jobb...och råkar man ha tur att en kvinna svarar och SER en så dör det ut då kvinnan i fråga har 24 andra som är mer intressanta.
    Något bitter här 🙈
    Hur ser det ut för er?
  3. Medlem sedan
    Dec 2023
    #2
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar