Fotsacksproblem-nån som har nån idé?
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Fotsacksproblem-nån som har nån idé?

    Nu när det börjar bli kallt skulle jag vilja ha en fotsack till min Brio Race. Sonen är över 2 år så att trycka ned honom med overall i en åkpåse är bara glömma, Racen är för smal helt enkelt. Jag har en lammskinnsfäll och en skön filt men tycker att det vore bra med en fotsack för stormiga dagar.

    Racens fotsack är fullständigt värdelös, den passar helt enkelt inte. Det finns inget bra sätt att fästa den på. Antingen blir den så tight så att inte ett barn med overall får plats sittande el så glipar det så mycket att man lika gärna kan vara utan.

    Finns det någon annan fotsack som kan passa månntro? Säljs det nån sån där \"den-här-passar-alla-vagnsmodeller-universaltyp\" någonstans? HJÄLP
  2. 1
    Fotsacksproblem-nån som har nån idé? Nu när det börjar bli kallt skulle jag vilja ha en fotsack till min Brio Race. Sonen är över 2 år så att trycka ned honom med overall i en åkpåse är bara glömma, Racen är för smal helt enkelt. Jag har en lammskinnsfäll och en skön filt men tycker att det vore bra med en fotsack för stormiga dagar.

    Racens fotsack är fullständigt värdelös, den passar helt enkelt inte. Det finns inget bra sätt att fästa den på. Antingen blir den så tight så att inte ett barn med overall får plats sittande el så glipar det så mycket att man lika gärna kan vara utan.

    Finns det någon annan fotsack som kan passa månntro? Säljs det nån sån där \"den-här-passar-alla-vagnsmodeller-universaltyp\" någonstans? HJÄLP
  3. Sofie m A-03
    #2

    När jag hade min Race-04, hade jag även en

    Cerox till min son. Till Ceroxen kunde man då köpa till en fotsack för 99:-, den enkla modellen, och den passade faktiskt ganska bra på Racen med.
    Jag knäppte bara upp dom knapparna som satt innerst(mot ryggen), på var sida och fäste fotsacken där =0)
    Var inte hundra passform, lite lång, men inte så att det störde tyckte jag. Klart bättre än Brios egna fotsack som var då i alla fall.


  4. 2
    När jag hade min Race-04, hade jag även en Cerox till min son. Till Ceroxen kunde man då köpa till en fotsack för 99:-, den enkla modellen, och den passade faktiskt ganska bra på Racen med.
    Jag knäppte bara upp dom knapparna som satt innerst(mot ryggen), på var sida och fäste fotsacken där =0)
    Var inte hundra passform, lite lång, men inte så att det störde tyckte jag. Klart bättre än Brios egna fotsack som var då i alla fall.


  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3

    Men du

    Nu har ju jag också en race :-) Men en gång i tiden så hade vi en sitty och till den hade jag en fotsack, en smalare variant av den som vi hade till brio novan. Fanns då att köpa som tillbehör 04. Kanske finns nu med? Har du kollat?
  6. 3
    Men du Nu har ju jag också en race :-) Men en gång i tiden så hade vi en sitty och till den hade jag en fotsack, en smalare variant av den som vi hade till brio novan. Fanns då att köpa som tillbehör 04. Kanske finns nu med? Har du kollat?
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    Tack

    Jag får ge mig i väg till någon barnvagnsaffär och kolla helt enkelt.
  8. 4
    Tack Jag får ge mig i väg till någon barnvagnsaffär och kolla helt enkelt.
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5

    Återkom gärna!

    Är också lite nyfiken på vad som finns. Kommer ju troligen att behöva en också. Kan du kolla också om man får plats med ratten under? Så åter kom gärna!
    Tack!
  10. 5
    Återkom gärna! Är också lite nyfiken på vad som finns. Kommer ju troligen att behöva en också. Kan du kolla också om man får plats med ratten under? Så åter kom gärna!
    Tack!
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6

    Åhh ratten ja:(

    Det har ju jag också, den kan bli ett problem eller så får man göra ett hål och kanta det på nåt sätt.
  12. 6
    Åhh ratten ja:( Det har ju jag också, den kan bli ett problem eller så får man göra ett hål och kanta det på nåt sätt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar