Hej gott folk
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Hej gott folk

    Så Fiolio du tycker att det behövs en kurs i att laga cyklar?Föredrar de oljiga fingrarna på karlarna,men man ska vara öppen för nya upplevelser :)
    Med det utlovade priset hoppas jag du inte blir anmäld för koppleri,det vore synd.
    Nä nu ska jag ta mig an berget av stryktvätt.
    Ha en bra dag!
  2. 1
    Hej gott folk Så Fiolio du tycker att det behövs en kurs i att laga cyklar?Föredrar de oljiga fingrarna på karlarna,men man ska vara öppen för nya upplevelser :)
    Med det utlovade priset hoppas jag du inte blir anmäld för koppleri,det vore synd.
    Nä nu ska jag ta mig an berget av stryktvätt.
    Ha en bra dag!
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    :-)

    Ursprungligen var det Sara som kläckte idén, Ziggy anmälde sig som lärare och sen hängde jag på eftersom jag aldrig lagat en cykelkedja men gärna går en kurs så jag lär mig. Olja på händerna är faktiskt häftigt, särskilt när man lyckats med något man aldrig gjort förut. Men olja på manshänder är helt ok det också :-)

  4. 2
    :-) Ursprungligen var det Sara som kläckte idén, Ziggy anmälde sig som lärare och sen hängde jag på eftersom jag aldrig lagat en cykelkedja men gärna går en kurs så jag lär mig. Olja på händerna är faktiskt häftigt, särskilt när man lyckats med något man aldrig gjort förut. Men olja på manshänder är helt ok det också :-)

  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Japp

    & intresset var stort:) finns flera frivilliga lärare kan man kanske få en PT (personal trainer)? Men då vill jag ha en manlig sån ;-) Hihi
  6. 3
    Japp & intresset var stort:) finns flera frivilliga lärare kan man kanske få en PT (personal trainer)? Men då vill jag ha en manlig sån ;-) Hihi
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4

    En hel kurskatalog?

    Det finns inte längre bara en kurs?PT som i motion eller valfritt ämne :)
    Skulle behöva en kurs i köksrenovering,men är lite tveksam.Gick visst lite våldsamt till när Ziggy (tror jag det var) renoverade.
  8. 4
    En hel kurskatalog? Det finns inte längre bara en kurs?PT som i motion eller valfritt ämne :)
    Skulle behöva en kurs i köksrenovering,men är lite tveksam.Gick visst lite våldsamt till när Ziggy (tror jag det var) renoverade.

Liknande trådar

  1. Nå gott folk! Hur har
    By Jost med Busfröna in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-04-23, 07:50
  2. Nej gott folk
    By ~holy~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-03, 15:56
  3. Nu gott folk!
    By LenaH in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 12:15
  4. Nå gott folk...
    By ~JENN~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-06, 22:10
  5. Nä gott folk...
    By tvilum in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-11, 22:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar