Amning och tänder
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Amning och tänder

    Hejsan!

    Jag undrar om de är någon som har något tips när de gäller amning och tänder. Har en son på snart 6 månader som håller på att få en tand. Ibland när han äter så kan han bita till och de känns. Skriker man till då slutar han och tittar på en. Är de någon som har något tips vad man kan göra.
  2. 1
    Amning och tänder Hejsan!

    Jag undrar om de är någon som har något tips när de gäller amning och tänder. Har en son på snart 6 månader som håller på att få en tand. Ibland när han äter så kan han bita till och de känns. Skriker man till då slutar han och tittar på en. Är de någon som har något tips vad man kan göra.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    ta bort

    Jag hat gjort så att jag skrikit när han biti (blir så automatiskt) och sen har jag avbrytit amningstillfället. Det tog några ggr, men sen har han inte bitit mer.
  4. 2
    ta bort Jag hat gjort så att jag skrikit när han biti (blir så automatiskt) och sen har jag avbrytit amningstillfället. Det tog några ggr, men sen har han inte bitit mer.

Liknande trådar

  1. Amning och tänder
    By millimin in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-23, 20:11
  2. Tänder och amning
    By Kanella in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-17, 12:18
  3. amning vs. tänder
    By ia-fia in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-07, 14:28
  4. amning + tänder??
    By j med 4 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-06, 10:12
  5. Amning och tänder..*även på amning*
    By mamin in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-28, 15:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar