Ni som vet, går det att sälja enbart en hårdlift?
Bebissnack
  1. Nyfiken gul
    #1

    Ni som vet, går det att sälja enbart en hårdlift?

    Min mans ex tog med sig barnvagnen när de separerade o kvar här hemma står nu en hårdlift...

    Hur stor är chansen att den går att sälja som den är??

    Hårdliften är en från en Basson Duo-vagn årsmodell 00/01, använd enbart till ett barn o högst några månader... den är välvårdad o fräsch...

    Eller vänd på frågan... Hur stor är chansen att jag kan hitta en bassonvagn att köpa själv o få hårdliften att passa???
  2. 1
    Ni som vet, går det att sälja enbart en hårdlift? Min mans ex tog med sig barnvagnen när de separerade o kvar här hemma står nu en hårdlift...

    Hur stor är chansen att den går att sälja som den är??

    Hårdliften är en från en Basson Duo-vagn årsmodell 00/01, använd enbart till ett barn o högst några månader... den är välvårdad o fräsch...

    Eller vänd på frågan... Hur stor är chansen att jag kan hitta en bassonvagn att köpa själv o få hårdliften att passa???
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2

    Den borde.....

    nog passa i dom flesta vagnarna, för dom flesta hårdliftarna har samma mått !

    Lägg ut på blocket eller Tradera så är det nog inga problem ,men ange måtten så att folk kan mäta.
  4. 2
    Den borde..... nog passa i dom flesta vagnarna, för dom flesta hårdliftarna har samma mått !

    Lägg ut på blocket eller Tradera så är det nog inga problem ,men ange måtten så att folk kan mäta.

Liknande trådar

  1. Hårdlift
    By Jeanikee in forum Många barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-01, 09:52
  2. hårdlift
    By Anna_84 in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-04, 11:05
  3. en hårdlift
    By toktroll in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 16:29
  4. Kan man sälja enbart
    By tokan in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-10, 08:09
  5. hårdlift att sälja?
    By mikaeloa in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-02, 16:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar