Strumpbingo
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Strumpbingo

    finns det något mer enerverande än det, i ett dunkelt rum med bara mörka strumpor?

    Jag måste göra det ikväll. Det är min favvosysselsättning. NOT. Och jag kan inte skjuta upp det eftersom jag måste packa ikväll, eftersom jag inte hinner det imorron...

    Är det ingen som kan komma hit, spela strumpbingo med mig & ge mig en kram?
  2. 1
    Strumpbingo finns det något mer enerverande än det, i ett dunkelt rum med bara mörka strumpor?

    Jag måste göra det ikväll. Det är min favvosysselsättning. NOT. Och jag kan inte skjuta upp det eftersom jag måste packa ikväll, eftersom jag inte hinner det imorron...

    Är det ingen som kan komma hit, spela strumpbingo med mig & ge mig en kram?
  3. -Jools-
    #2

    Sicket besvär han har...

    Varför köper du inte alla strumpor av samma sort så får du tid över att sysselsätta dig med enbart det andra alternativet, själva kramandet?

    Jag är jättekelsjuk ikväll och kramas mer än gärna med alla som vill och behöver. Volontärer?
    (tar bara upp 1/4 av soffan, promise!)

  4. 2
    Sicket besvär han har... Varför köper du inte alla strumpor av samma sort så får du tid över att sysselsätta dig med enbart det andra alternativet, själva kramandet?

    Jag är jättekelsjuk ikväll och kramas mer än gärna med alla som vill och behöver. Volontärer?
    (tar bara upp 1/4 av soffan, promise!)

  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3

    Behöver

    jag säga något? Räcker det inte med att jag dyker upp? *skratt* Eller, än bättre: Du dyker upp här! :D
  6. 3
    Behöver jag säga något? Räcker det inte med att jag dyker upp? *skratt* Eller, än bättre: Du dyker upp här! :D
  7. -Jools-
    #4

    Men du...

    Det finns ett litet hinder, jag äger bara vita strumpor. Funkar det ändå?
    Blir det då JOL and Flu goes Filét mignon Black & white?

    Varför inte? Nu dyker jag!
  8. 4
    Men du... Det finns ett litet hinder, jag äger bara vita strumpor. Funkar det ändå?
    Blir det då JOL and Flu goes Filét mignon Black & white?

    Varför inte? Nu dyker jag!
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5

    Jag har enstaka

    vita strumpor också. Tubsockar. *erkänner* Brukar ha dem när jag tränar ibland. Men det där med Black & White låter mycket lockande! :D
  10. 5
    Jag har enstaka vita strumpor också. Tubsockar. *erkänner* Brukar ha dem när jag tränar ibland. Men det där med Black & White låter mycket lockande! :D
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6

    Go for it!

    Jag vet en fd singelminglare som har samma aversion mot strumpepussel som du, och han brukar fixa ned ytterligare en annan fd singelminglerska till sig med förevändningen att han är inkompetent vad gäller strumpors kompatibilitet. Vad han inte förutsåg var att hon alltid passar på att ta sig andra friheter utöver pusslandet *liten varning utfärdas, kanske* :-)
  12. 6
    Go for it! Jag vet en fd singelminglare som har samma aversion mot strumpepussel som du, och han brukar fixa ned ytterligare en annan fd singelminglerska till sig med förevändningen att han är inkompetent vad gäller strumpors kompatibilitet. Vad han inte förutsåg var att hon alltid passar på att ta sig andra friheter utöver pusslandet *liten varning utfärdas, kanske* :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar