Vad skulle ni betala för en Twin Cerox -04
Bebissnack
  1. Kanske spekulant...
    #1

    Vad skulle ni betala för en Twin Cerox -04

    Använd sedan senhösten, inkl en mjuklift.

    Ännu en fråga, är det bättre att köpa en som tvillingar haft än syskon?
  2. 1
    Vad skulle ni betala för en Twin Cerox -04 Använd sedan senhösten, inkl en mjuklift.

    Ännu en fråga, är det bättre att köpa en som tvillingar haft än syskon?
  3. Paula
    #2

    Kanske

    4000kr. Ja en som tvilligar haft är ju inte \"snedbelastad\". Men om du ska ha den till syskon och vill ha den mot dig skulle jag föredra en Crossway eller Classic. Tycker de är lättare än ceroxen.
  4. 2
    Kanske 4000kr. Ja en som tvilligar haft är ju inte \"snedbelastad\". Men om du ska ha den till syskon och vill ha den mot dig skulle jag föredra en Crossway eller Classic. Tycker de är lättare än ceroxen.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    Jaså verkligen!?

    Nu blev jag nyfiken. På vilket sätt är de andra två lättare? Jag som trodde det var fördelen med Ceroxen! Vill du utvecka lite blir jag jätteglad.
  6. 3
    Jaså verkligen!? Nu blev jag nyfiken. På vilket sätt är de andra två lättare? Jag som trodde det var fördelen med Ceroxen! Vill du utvecka lite blir jag jätteglad.
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4

    UtveckLa skulle det förstås vara IMT

    .
  8. 4
    UtveckLa skulle det förstås vara IMT .
  9. Paula
    #5

    Bara vad jag tycker

    förståss...Men jag tycker ceroxen är tungstyrd när den är vänd mot mig...Känns som den mer är tänkt för att ha barnen framåtvända kanske?
  10. 5
    Bara vad jag tycker förståss...Men jag tycker ceroxen är tungstyrd när den är vänd mot mig...Känns som den mer är tänkt för att ha barnen framåtvända kanske?
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6

    Och så glömde jag vara anonym

    men det spelade väl egentligen ingen roll i det här fallet. Kan väl inte beskyllas för att vara en annons.
  12. 6
    Och så glömde jag vara anonym men det spelade väl egentligen ingen roll i det här fallet. Kan väl inte beskyllas för att vara en annons.
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7

    OK, tack för svaret

    När du säger det har jag nog hört det från någon annan. Kanske ska försöka provköra vagnarna med dottern i för att få en uppfattning innan jag handlar begagnat.
  14. 7
    OK, tack för svaret När du säger det har jag nog hört det från någon annan. Kanske ska försöka provköra vagnarna med dottern i för att få en uppfattning innan jag handlar begagnat.
  15. FinlandsSofia
    #8

    Precis

    Nu har ju jag erfarenhet enbart av enkelCeroxen men det märks verkligen att den är tänkt att vara en framåtvänd vagn. Den blir som förbytt när man kör den framåt, rullar av sig själv nästan :)
  16. 8
    Precis Nu har ju jag erfarenhet enbart av enkelCeroxen men det märks verkligen att den är tänkt att vara en framåtvänd vagn. Den blir som förbytt när man kör den framåt, rullar av sig själv nästan :)
  17. Medlem sedan
    May 2005
    #9

    Och det är ju just därför jag vill ha en Cerox!

    Alltså, för att jag vill ha barnen emot mig då bebisen är vaken. Finns det andra syskonvagnar med svängbart handtag?
  18. 9
    Och det är ju just därför jag vill ha en Cerox! Alltså, för att jag vill ha barnen emot mig då bebisen är vaken. Finns det andra syskonvagnar med svängbart handtag?
  19. Nessa
    #10

    Håller också med

    Vi provkörde Twin Cerox med vår dotter i och tyckte den var tung. Köpte sedan en begagnad Crossway och den var verkligen mycket \"smidigare\".
  20. 10
    Håller också med Vi provkörde Twin Cerox med vår dotter i och tyckte den var tung. Köpte sedan en begagnad Crossway och den var verkligen mycket \"smidigare\".
  21. FinlandsSofia
    #11

    Brios Double Wave

    om du har tid att vänta på den. Den har också svängbart handtag!
  22. 11
    Brios Double Wave om du har tid att vänta på den. Den har också svängbart handtag!
  23. Medlem sedan
    May 2005
    #12

    Fast jag har tänkt köpa begagnat!

    Jag har köpt en ny Brio Kombi (som mina päron betalade) och en ny Urban Jungle (som jag köpte i USA). Känns så onödigt med tre nya vagnar, jag skulle faktiskt nästan skämmas då. Det passar inte med min image, är en sån som gärna köper begagnade barnkläder och så. *s*
  24. 12
    Fast jag har tänkt köpa begagnat! Jag har köpt en ny Brio Kombi (som mina päron betalade) och en ny Urban Jungle (som jag köpte i USA). Känns så onödigt med tre nya vagnar, jag skulle faktiskt nästan skämmas då. Det passar inte med min image, är en sån som gärna köper begagnade barnkläder och så. *s*
  25. FinlandsSofia
    #13

    hihi, då är det nog tyvärr

    twin cerox som gäller om du ska ha vändbart styre. Finns inga andra syskonvagnar med det!
  26. 13
    hihi, då är det nog tyvärr twin cerox som gäller om du ska ha vändbart styre. Finns inga andra syskonvagnar med det!

Liknande trådar

  1. Twin cerox, twin crossway el twin
    By Norrländskan in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-07, 18:35
  2. Twin cerox
    By Norrländskan in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-05, 20:16
  3. EL Twin cerox
    By EL in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 23:39
  4. Vad kan jag ta för en twin cerox
    By anonym in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-18, 14:16
  5. Skillnad mellan twin cross & twin cerox?
    By Elizabeth & lillasyster v.34 in forum Bebissnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-18, 16:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar