Är det nån som tror att
Sex & erotik
  1. En i mängden
    #1

    Är det nån som tror att

    en del porrskådisar, kanske framförallt tjejer, hamnar i det pga en nyfikenhet på att utöva sina fantasier? Att ha sex framför kameran, med okända män, i diverse olika konstiga situationer är vad jag förstår ganska vanliga fantasier. Jag har ingen aning om det är så, men jag tror att det kan vara så.
  2. 1
    Är det nån som tror att en del porrskådisar, kanske framförallt tjejer, hamnar i det pga en nyfikenhet på att utöva sina fantasier? Att ha sex framför kameran, med okända män, i diverse olika konstiga situationer är vad jag förstår ganska vanliga fantasier. Jag har ingen aning om det är så, men jag tror att det kan vara så.
  3. Medlem sedan
    Jan 1998
    #2

    Vet en person

    som är kvinna och har medverkat i porrfilm. Hon gjorde det för att få pengar - enbart. Hon hade \"rymt\" ifrån sitt hem och missären där. Hon hamnade i prostitution också men har idag ett \"normalt\" liv även om sviterna efter gör hennes liv jobbigt. Hon är rädd för att bli igenkänd och går hos en psykoterapeut för att bearbeta. Jag har medvetet uteslutit några detaljer så att personen i fråga inte kan identifieras.
  4. 2
    Vet en person som är kvinna och har medverkat i porrfilm. Hon gjorde det för att få pengar - enbart. Hon hade \"rymt\" ifrån sitt hem och missären där. Hon hamnade i prostitution också men har idag ett \"normalt\" liv även om sviterna efter gör hennes liv jobbigt. Hon är rädd för att bli igenkänd och går hos en psykoterapeut för att bearbeta. Jag har medvetet uteslutit några detaljer så att personen i fråga inte kan identifieras.
  5. Sia
    #3

    Det finns säkert

    men jag tror att majoriteten är kvinnor som har haft det väldigt svårt. Otrygg uppväxt, frånvarande föräldrar/förälder, komplicerade relationer till män. Det finns studier om det där, förvånansvärt många kvinnor i porrbranschen har blivit sexuellt utnyttjade som barn, skrämmande många.
  6. 3
    Det finns säkert men jag tror att majoriteten är kvinnor som har haft det väldigt svårt. Otrygg uppväxt, frånvarande föräldrar/förälder, komplicerade relationer till män. Det finns studier om det där, förvånansvärt många kvinnor i porrbranschen har blivit sexuellt utnyttjade som barn, skrämmande många.
  7. Dupont
    #4

    Det är ....

    en artikel idag, i Expressens bilaga, om två Svenska tjejer som är och vill jobba som porrskådisar. Inget tvång eller droger med i bilden.
  8. 4
    Det är .... en artikel idag, i Expressens bilaga, om två Svenska tjejer som är och vill jobba som porrskådisar. Inget tvång eller droger med i bilden.
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    #5

    Jag tror..

    att när det gäller de filmer som produceras av de riktigt stora filmbolagen så är allihopa exhibionister och att de gillar sex i alla dess former..gäller förstås killarna också..

    När det gäller filmer som produceras av små bolag som t.e.x spelar in filmer i asien eller östeuropa så tror jag det är enbart pengar det handlar om + löften om något bättre..+ hot om våld + droger + väldigt unga tjejer som inte ens har gått ur skolan..
  10. 5
    Jag tror.. att när det gäller de filmer som produceras av de riktigt stora filmbolagen så är allihopa exhibionister och att de gillar sex i alla dess former..gäller förstås killarna också..

    När det gäller filmer som produceras av små bolag som t.e.x spelar in filmer i asien eller östeuropa så tror jag det är enbart pengar det handlar om + löften om något bättre..+ hot om våld + droger + väldigt unga tjejer som inte ens har gått ur skolan..
  11. Medlem sedan
    Apr 2000
    #6

    Tror du det på riktigt?

    Varför tror du att det skulle vara \"trevligare\" på de stora bolagen? Så många exhibitionister tror jag inte att det finns så att de räcker till alla de filmer som storbolagen pumpar ut.

    Jag tror att du vill tro att det är mer moraliskt riktigt att köpa film från de största bolagen, för att att själv slippa ha dåligt samvete.
  12. 6
    Tror du det på riktigt? Varför tror du att det skulle vara \"trevligare\" på de stora bolagen? Så många exhibitionister tror jag inte att det finns så att de räcker till alla de filmer som storbolagen pumpar ut.

    Jag tror att du vill tro att det är mer moraliskt riktigt att köpa film från de största bolagen, för att att själv slippa ha dåligt samvete.
  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    #7

    Ja jag tror det på riktigt..

    Jag tror det finns många exhibitionister..det är väl inget ovanligt?..titta bara på hur poppis alla dokusåpor är..de har tusentals sökande till varje ny säsong..

    Mer moraliskt riktigt?..Du får gärna berätta om vad du vet om de stora filmbolagen inom porrbranchen för det lilla jag vet så är det hyffsat betalda porraktörer som medverkar o som bor o lever rätt gott o som betalar skatt på sina inkomster..det verkar inte gå någon speciellt stor nöd på dom..och i Sverige har vi också bolag som sysslar med porrinspelningar som t.e.x Sexyfilm..de gör feministisk porr..det du..:) och det ägs av kvinnor..fast om kvinnor producerar och distribuerar porr så heter det kanske inte porr längre..då är det erotik..:) fast likaväl är det porr i alla fall..
  14. 7
    Ja jag tror det på riktigt.. Jag tror det finns många exhibitionister..det är väl inget ovanligt?..titta bara på hur poppis alla dokusåpor är..de har tusentals sökande till varje ny säsong..

    Mer moraliskt riktigt?..Du får gärna berätta om vad du vet om de stora filmbolagen inom porrbranchen för det lilla jag vet så är det hyffsat betalda porraktörer som medverkar o som bor o lever rätt gott o som betalar skatt på sina inkomster..det verkar inte gå någon speciellt stor nöd på dom..och i Sverige har vi också bolag som sysslar med porrinspelningar som t.e.x Sexyfilm..de gör feministisk porr..det du..:) och det ägs av kvinnor..fast om kvinnor producerar och distribuerar porr så heter det kanske inte porr längre..då är det erotik..:) fast likaväl är det porr i alla fall..
  15. brian
    #8

    nä det syns

    du har suddat ut ditt ansikte

    tyfft att gå ut så där
  16. 8
    nä det syns du har suddat ut ditt ansikte

    tyfft att gå ut så där
  17. SharpMissy
    #9

    *nickar instämmande*

    Det DÄR svaret tycker jag var kanonbra! Jag instämmer till fullo.

    =)
  18. 9
    *nickar instämmande* Det DÄR svaret tycker jag var kanonbra! Jag instämmer till fullo.

    =)
  19. Medlem sedan
    Jun 2005
    #10

    Så kan det nog vara...

    ....alla blir inte \"tvingade\" in i denna bransch, det är jag helt säker på.....
  20. 10
    Så kan det nog vara... ....alla blir inte \"tvingade\" in i denna bransch, det är jag helt säker på.....

Liknande trådar

  1. Vad tror ni?
    By arizona in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-30, 14:34
  2. Jag tror
    By Quentin in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-01-28, 20:49
  3. Tror
    By Dagdrömmaren in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-01-28, 13:57
  4. Tror ni att jag
    By Moonbeam in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 10:44
  5. Vad tror ni?
    By MYZOXE! in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 16:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar