Fiolio?
Singelmingel
  1. -Jools-
    #1

    Fiolio?

    Borde det inte vara ö-råd snart?

    Jag kan i såfall underlätta för er andra, jag resignerar. Jag anser mig vara överkvalificerad som deltagare och har heller inte någon störe önskan att för jämställdhetens skull ställa upp som kursledare.

    Men, var uppmärksamma på att det finns en \"andra sidan\", och det är platsen jag avser befinna mig på för att njuta av att bli serverad god mat, länsa minibaren på rummet och bada bastu med en kall cider i näven. Hör ni någon tjoa glatt från andra sidan så är det bara jag som tar ton då jag doppar min lekamen i iskallt hav.

    Jag återkommer kanske som en joker framåt helgen.....utvilad, upprymd och som vanligt full i fan.

    Hasta la vista, baby!
  2. 1
    Fiolio? Borde det inte vara ö-råd snart?

    Jag kan i såfall underlätta för er andra, jag resignerar. Jag anser mig vara överkvalificerad som deltagare och har heller inte någon störe önskan att för jämställdhetens skull ställa upp som kursledare.

    Men, var uppmärksamma på att det finns en \"andra sidan\", och det är platsen jag avser befinna mig på för att njuta av att bli serverad god mat, länsa minibaren på rummet och bada bastu med en kall cider i näven. Hör ni någon tjoa glatt från andra sidan så är det bara jag som tar ton då jag doppar min lekamen i iskallt hav.

    Jag återkommer kanske som en joker framåt helgen.....utvilad, upprymd och som vanligt full i fan.

    Hasta la vista, baby!
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2

    Jag är med

    i tävlingen & jag är immun i första ö-rådet. Bara så att ni vet;-)
  4. 2
    Jag är med i tävlingen & jag är immun i första ö-rådet. Bara så att ni vet;-)
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3

    JOL!

    Maka på dig för jag gör dig sällskap på andra sidan. Tar dock med mig en bubbelpool så vi slipper det iskalla havet.
  6. 3
    JOL! Maka på dig för jag gör dig sällskap på andra sidan. Tar dock med mig en bubbelpool så vi slipper det iskalla havet.
  7. Wallander
    #4

    Jag kan vara Aschberg..

    Jag är bra och rättvis domare.
  8. 4
    Jag kan vara Aschberg.. Jag är bra och rättvis domare.

Liknande trådar

  1. F.d. Stjärnöga, numera Fiolio
    By Zinya in forum Föräldraskap
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 09:27
  2. Fiolio!
    By Myran in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-10, 19:04
  3. Fiolio och Asolo!
    By -Milou- in forum Singelmingel
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 12:55
  4. Fiolio!
    By camlind in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-11, 11:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar