ang order...
Sex & erotik
  1. honey
    #1

    ang order...

    och att de inte kan ingå i ett förhållande... jag håller inte med... I mitt förhållade är det inget ovanligt att jag får order om vad jag ska och inte ska göra. Och jag mår jättebra...

    ok, har iof ingen \"normal\" relation, min pojkvän är även min Master och \"äger\" mig... lyder jag inte en order så får det konsekvenser... vissa tror att jag mår dåligt och är förtryckt, men jag ahr själv valt att ha min relation så här... och jag är ju faktiskt både slavinna och prinsessa *s*

    så, det finns faktiskt relationer där order existerar frivilligt
  2. 1
    ang order... och att de inte kan ingå i ett förhållande... jag håller inte med... I mitt förhållade är det inget ovanligt att jag får order om vad jag ska och inte ska göra. Och jag mår jättebra...

    ok, har iof ingen \"normal\" relation, min pojkvän är även min Master och \"äger\" mig... lyder jag inte en order så får det konsekvenser... vissa tror att jag mår dåligt och är förtryckt, men jag ahr själv valt att ha min relation så här... och jag är ju faktiskt både slavinna och prinsessa *s*

    så, det finns faktiskt relationer där order existerar frivilligt
  3. Wallander
    #2

    Om du den dagen det inte fungerar

    kan välja att inte fortsätta detta förhållande, och att ni på lika villkor kan dela på eventuellt föräldraskap - så ser jag inga problem i att leva på det viset.
  4. 2
    Om du den dagen det inte fungerar kan välja att inte fortsätta detta förhållande, och att ni på lika villkor kan dela på eventuellt föräldraskap - så ser jag inga problem i att leva på det viset.
  5. honey
    #3

    självklart

    om man bortser från att jag kan få en order när och var som helst så är vårt förhållande helt jämlikt i övrigt... jag är fri att avbryta när jag vill, men jag ser ingen orsak till att göra det, för, för första gången i mitt liv kännr jag mig hemma, hel och lycklig
  6. 3
    självklart om man bortser från att jag kan få en order när och var som helst så är vårt förhållande helt jämlikt i övrigt... jag är fri att avbryta när jag vill, men jag ser ingen orsak till att göra det, för, för första gången i mitt liv kännr jag mig hemma, hel och lycklig
  7. Camelia
    #4

    Jo, men det är ju för att ni själva har...

    Valt era roller så tydligt och lever i ett D/S-förhållande.

    I vanliga förhållanden brukar order göra att motparten blir ledsen och då är det ju en helt annan sak.
  8. 4
    Jo, men det är ju för att ni själva har... Valt era roller så tydligt och lever i ett D/S-förhållande.

    I vanliga förhållanden brukar order göra att motparten blir ledsen och då är det ju en helt annan sak.
  9. Medlem sedan
    Sep 1999
    #5

    Hur funkar det socialt?

    Ärligt nyfiken: hur gör ni när ni umgås med andra? vet alla om att ni har det så eller är det nåt ni bara gör hemma? Jag som lever i ett vanligt förhållande skulle tycka att det var rätt märkligt om några av mina vänner praktiserade en sådan uppdelning i umgängeslivet.

  10. 5
    Hur funkar det socialt? Ärligt nyfiken: hur gör ni när ni umgås med andra? vet alla om att ni har det så eller är det nåt ni bara gör hemma? Jag som lever i ett vanligt förhållande skulle tycka att det var rätt märkligt om några av mina vänner praktiserade en sådan uppdelning i umgängeslivet.

  11. honey
    #6

    såhär..

    några få av mina vänner vet... men det är inte direkt så att det ofta används bland folk, görs det så gör han det disket, viskar eller liknande... han kan be mig ner på knä t.ex bara för att testa mig, och då gäller det för mig att komma på nåt, typ tappa ett örhänge eller så så jag måste ta upp det... men oftast vet jag vad han vill, jag ser skiftningen i hans blick... hoppas det inte låter för flummigt
  12. 6
    såhär.. några få av mina vänner vet... men det är inte direkt så att det ofta används bland folk, görs det så gör han det disket, viskar eller liknande... han kan be mig ner på knä t.ex bara för att testa mig, och då gäller det för mig att komma på nåt, typ tappa ett örhänge eller så så jag måste ta upp det... men oftast vet jag vad han vill, jag ser skiftningen i hans blick... hoppas det inte låter för flummigt
  13. Camelia
    #7

    D/S-par brukar vara...

    Rätt diskreta är min erfarenhet. Om man inte vet om det så brukar det sällan märkas.
  14. 7
    D/S-par brukar vara... Rätt diskreta är min erfarenhet. Om man inte vet om det så brukar det sällan märkas.
  15. tyrla
    #8

    suck, imt

    X
  16. 8
    suck, imt X
  17. honey
    #9

    va

    vad suckar du åt
  18. 9
    va vad suckar du åt
  19. Medlem sedan
    Jan 2000
    #10

    litar han inte på dig eller har han dåligt..

    självförtroende?..eller är det du som vill att han skall testa dig?..(det kan ju vara en upphetsning i sig när man \"kommer undan\" med rollspelet även utanför hemmets väggar)..eftersom han måste testa din undergivelse när ni är bland andra människor?..

    Hoppas även att han inte kör sitt masterstuk o du ditt undergivenhet framför era barn..
  20. 10
    litar han inte på dig eller har han dåligt.. självförtroende?..eller är det du som vill att han skall testa dig?..(det kan ju vara en upphetsning i sig när man \"kommer undan\" med rollspelet även utanför hemmets väggar)..eftersom han måste testa din undergivelse när ni är bland andra människor?..

    Hoppas även att han inte kör sitt masterstuk o du ditt undergivenhet framför era barn..
  21. honey
    #11

    han litar på mig

    men han vet att jag gillar en hel del förnedring, och jag blir generad av att få order bland folk, oavsett hur liten ordern är, för utomstående händer inget särskilt, men vi vet vad det betyder... och det ger mig orsak att var uppkäftig ibland om jag inte fått en ordentlig piskomgång på länge men längtar efter det...

    vi har inga barn, ännu, men när vi får så är det ju så att vissa saker är privata, det är inget barnen landas in i...
  22. 11
    han litar på mig men han vet att jag gillar en hel del förnedring, och jag blir generad av att få order bland folk, oavsett hur liten ordern är, för utomstående händer inget särskilt, men vi vet vad det betyder... och det ger mig orsak att var uppkäftig ibland om jag inte fått en ordentlig piskomgång på länge men längtar efter det...

    vi har inga barn, ännu, men när vi får så är det ju så att vissa saker är privata, det är inget barnen landas in i...
  23. Camelia
    #12

    Men snälla...

    Att köra sina roller utanför hemmet är ju att ha som ett lååååångt förspel typ. För övrigt så brukar de inom BDSM-världen vara extremt trygga i sig själva.
  24. 12
    Men snälla... Att köra sina roller utanför hemmet är ju att ha som ett lååååångt förspel typ. För övrigt så brukar de inom BDSM-världen vara extremt trygga i sig själva.
  25. honey
    #13

    tack..

    för att det finns folk som du som förstår...
  26. 13
    tack.. för att det finns folk som du som förstår...
  27. Camelia
    #14

    Hehe...

    Nja, jag förstår det väl _egentligen_ inte, men hyser stor respekt för er som vill leva era liv så 24/7.

    För övrigt så är de 24/7-förhållandena som jag stött på varit bland de sundare - sådan kommunikation som man ägnar sig åt inom BDSM-världen borde fler vanillapar lära sig! ;-)
  28. 14
    Hehe... Nja, jag förstår det väl _egentligen_ inte, men hyser stor respekt för er som vill leva era liv så 24/7.

    För övrigt så är de 24/7-förhållandena som jag stött på varit bland de sundare - sådan kommunikation som man ägnar sig åt inom BDSM-världen borde fler vanillapar lära sig! ;-)
  29. honey
    #15

    sant

    man pratar igenom saker väldigt mycket, det är ett måste för att allting ska fungera... lever inte uttalat 24/7, det har bara blivit så... men jag klagar inte *s*
  30. 15
    sant man pratar igenom saker väldigt mycket, det är ett måste för att allting ska fungera... lever inte uttalat 24/7, det har bara blivit så... men jag klagar inte *s*
  31. Medlem sedan
    Jan 2000
    #16

    tack honey för ditt svar..

    trodde nästan det berodde på dig för visst är det så att egentligen så är det subben som har makten?..inte skulle han göra något som han vet du skulle må dåligt av..
  32. 16
    tack honey för ditt svar.. trodde nästan det berodde på dig för visst är det så att egentligen så är det subben som har makten?..inte skulle han göra något som han vet du skulle må dåligt av..
  33. Medlem sedan
    Jan 2000
    #17

    men snälla Camelia..

    Jag har träffat på masters som har så himla dåligt självförtroende så de bara måste testa att subben verkligen är deras till både kropp o själ hela tiden..alla masters har inte stort självförtroende eller litar på sin sub när de är unga o oerfarna (både mastern o subben)..som med allt annat så är det erfarenhet som ger självförtroende..
  34. 17
    men snälla Camelia.. Jag har träffat på masters som har så himla dåligt självförtroende så de bara måste testa att subben verkligen är deras till både kropp o själ hela tiden..alla masters har inte stort självförtroende eller litar på sin sub när de är unga o oerfarna (både mastern o subben)..som med allt annat så är det erfarenhet som ger självförtroende..
  35. Camelia
    #18

    Några såna har inte jag...

    Stött på, vare sig de varit unga eller inte. Men visst finns det säkert såna också. Fast det där med att pröva sin partner och se var gränser går är det ju verkligen inte bara D/S-par som gör direkt. Skillnaden är väl att det är mindre uttalat hur maktfördelningen ser ut.
  36. 18
    Några såna har inte jag... Stött på, vare sig de varit unga eller inte. Men visst finns det säkert såna också. Fast det där med att pröva sin partner och se var gränser går är det ju verkligen inte bara D/S-par som gör direkt. Skillnaden är väl att det är mindre uttalat hur maktfördelningen ser ut.
  37. honey
    #19

    ellen..

    jag kan ju avbryta när jag vill... men hitills har det aldrig behövts, skulle jag må så dåligt att jag behöver bryta vet han att det gått för långt... nog händer det att han testar mina gränser, och det kan komma mycket tårar, men jag har aldrig känt att det varit för mycket, vissa saker är helt enkelt bara svårare och tyngre än andra, oftast rent psykiskt, men det är saker jag vill klara av...

    och ju svårare det varit för mig, desto mer kramar får jag ju efteråt, och vi pratar igenom det... jag är ju både slyna och hans prinsessa
  38. 19
    ellen.. jag kan ju avbryta när jag vill... men hitills har det aldrig behövts, skulle jag må så dåligt att jag behöver bryta vet han att det gått för långt... nog händer det att han testar mina gränser, och det kan komma mycket tårar, men jag har aldrig känt att det varit för mycket, vissa saker är helt enkelt bara svårare och tyngre än andra, oftast rent psykiskt, men det är saker jag vill klara av...

    och ju svårare det varit för mig, desto mer kramar får jag ju efteråt, och vi pratar igenom det... jag är ju både slyna och hans prinsessa
  39. Medlem sedan
    Jan 2000
    #20

    precis..

    du kan avbryta när du vill..det är makt för mig..:)
  40. 20
    precis.. du kan avbryta när du vill..det är makt för mig..:)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Tillägg på hm order?
    By Fridaa in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-21, 09:44
  2. Lagt order hos H&M! :-)
    By sprengja in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 15:04
  3. Ändring av order H&M?
    By MissW in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 22:04
  4. Dame is out of order
    By Dame in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-05-19, 07:21
  5. Om order...
    By En annan mamma in forum Sex & erotik
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 13:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar