Gos & mys
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Gos & mys

    är har det varit en massa gullande och kramande hit och dit. Passar bra med lite hedligt elakt ö-råd. Bara jag slipper vara Robban. Han verkar både dryg och ovanligt korkad.

    Själv hade jag date igår. Mysigt! AAndra gången vi sågs och han försökte inte ens kyssa mig. Vet inte om det är en förolämpning eller en komplimang. Jag väljer att tro att det är en komplimang. Att han vill vara seriös och inte kasta sig över mig. Men fasten jag var också rätt så kelsjuk (eller vad man nu kallar det).
  2. 1
    Gos & mys är har det varit en massa gullande och kramande hit och dit. Passar bra med lite hedligt elakt ö-råd. Bara jag slipper vara Robban. Han verkar både dryg och ovanligt korkad.

    Själv hade jag date igår. Mysigt! AAndra gången vi sågs och han försökte inte ens kyssa mig. Vet inte om det är en förolämpning eller en komplimang. Jag väljer att tro att det är en komplimang. Att han vill vara seriös och inte kasta sig över mig. Men fasten jag var också rätt så kelsjuk (eller vad man nu kallar det).
  3. Soliga Li
    #2

    Ja...

    Svårt avvägande du! ;)
    Särskilt om man själv vill vara seriös...
    Samtidigt är man så ensam, så ensam... =-S

    Brukar lösa sig sig vad det lider...=)
  4. 2
    Ja... Svårt avvägande du! ;)
    Särskilt om man själv vill vara seriös...
    Samtidigt är man så ensam, så ensam... =-S

    Brukar lösa sig sig vad det lider...=)
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3

    Han

    gillar inte speed dating helt enkelt. Det där lät mysigt! :)
  6. 3
    Han gillar inte speed dating helt enkelt. Det där lät mysigt! :)
  7. salome
    #4

    Mmm

    Ja, vad ska man tro när någon inte tar initiativ? Han kanske väntar på att du tar initiativ? Eller så är han försiktig precis som du säger.. Det är ju bra men också jobbigt.. Har en liknande situation själv som dykt upp helt otippad och jag vet inte heller vad jag ska göra.. Jag är inte van vid att bli granskad men det är säkert nyttigt å så.. Han vill veta massa saker men jag vet inte varför, vet inte om han är intresserad eller bara nyfiken.. Hoppas att du får kela så småningom, jag ska kela med min kudde så kan han sitta där och veta en massa hur mycket han vill.
  8. 4
    Mmm Ja, vad ska man tro när någon inte tar initiativ? Han kanske väntar på att du tar initiativ? Eller så är han försiktig precis som du säger.. Det är ju bra men också jobbigt.. Har en liknande situation själv som dykt upp helt otippad och jag vet inte heller vad jag ska göra.. Jag är inte van vid att bli granskad men det är säkert nyttigt å så.. Han vill veta massa saker men jag vet inte varför, vet inte om han är intresserad eller bara nyfiken.. Hoppas att du får kela så småningom, jag ska kela med min kudde så kan han sitta där och veta en massa hur mycket han vill.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar