Läsa om Natachas glamourösa liv.....
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Läsa om Natachas glamourösa liv.....

    .....glad att min man inte tänder på denna typen av \"kvinnor\"

    http://expressen.se/index.jsp?a=452422
  2. 1
    Läsa om Natachas glamourösa liv..... .....glad att min man inte tänder på denna typen av \"kvinnor\"

    http://expressen.se/index.jsp?a=452422
  3. Play
    #2

    vad är det som e konstigt?

    Hon e typ 20, en bimbo...jaha?
    personligen skulle jag inte vilja byta liv med henne, vill hellre ha min man & mina barn, mitt normala liv med jobb å familj! ;)
  4. 2
    vad är det som e konstigt? Hon e typ 20, en bimbo...jaha?
    personligen skulle jag inte vilja byta liv med henne, vill hellre ha min man & mina barn, mitt normala liv med jobb å familj! ;)
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3

    Ja precis......

    håller med!
    Hon säger att hon inte är en bimbo, att hon är smart m.m.
    Sen gör hon så konstiga saker som är precis motsatsen....måste vara jobbigt att gå runt med 2 vattenmeloner till bröst :0)
  6. 3
    Ja precis...... håller med!
    Hon säger att hon inte är en bimbo, att hon är smart m.m.
    Sen gör hon så konstiga saker som är precis motsatsen....måste vara jobbigt att gå runt med 2 vattenmeloner till bröst :0)
  7. maria65a
    #4

    Fast när man är 20...

    ...så är man ju inte alltid så smart!
    Tror inte att jag med mina A-kupor hade låtit mer klok om jag blivit känd på den tiden *s*
    Man får ju oxå tänka på att det finns en annan bild av henne som inte är intressant för pressen att ta upp.
    Tycker det är mer synd att vi som är vuxna hackar på en ung tjej som uppenbarligen haft så dåligt självförtroende att hennes bröst blev svaret på hennes problem.
  8. 4
    Fast när man är 20... ...så är man ju inte alltid så smart!
    Tror inte att jag med mina A-kupor hade låtit mer klok om jag blivit känd på den tiden *s*
    Man får ju oxå tänka på att det finns en annan bild av henne som inte är intressant för pressen att ta upp.
    Tycker det är mer synd att vi som är vuxna hackar på en ung tjej som uppenbarligen haft så dåligt självförtroende att hennes bröst blev svaret på hennes problem.
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5

    Jag tycker dock

    att är man 20 år så är man tillräckligt vuxen att ta ansvar för sina handlingar och jag håller inte alls med om att man är så när man är 20 normalt sett.
    Jag är ju dock bara 25 och jag var definitivt inte som henne när jag var i den åldern.
    Jag tycker inte alls synd om henne, man kan inte klaga att alla tycker man är en bimbo och sedan lägga ut bilder som man själv har tagit med brösten upptryckta i kameran! :0)
  10. 5
    Jag tycker dock att är man 20 år så är man tillräckligt vuxen att ta ansvar för sina handlingar och jag håller inte alls med om att man är så när man är 20 normalt sett.
    Jag är ju dock bara 25 och jag var definitivt inte som henne när jag var i den åldern.
    Jag tycker inte alls synd om henne, man kan inte klaga att alla tycker man är en bimbo och sedan lägga ut bilder som man själv har tagit med brösten upptryckta i kameran! :0)
  11. maria65a
    #6

    ja...

    ...det är inte lätt att vara människa alla gånger och jag är glad över att jag aldrig varit i hennes sits. Alla 20 åringar mognar ju inte lika snabbt på gott och ont. Den Natacha som hennes släktingar känner (jag umgås med hennes moster) ser ju en annan tjej än den som figurerar på löpet.

    Fast visst är det synd om tjejer som känner sig manande att sätta in så stora implantat? Är glad att jag inte är ung idag!
  12. 6
    ja... ...det är inte lätt att vara människa alla gånger och jag är glad över att jag aldrig varit i hennes sits. Alla 20 åringar mognar ju inte lika snabbt på gott och ont. Den Natacha som hennes släktingar känner (jag umgås med hennes moster) ser ju en annan tjej än den som figurerar på löpet.

    Fast visst är det synd om tjejer som känner sig manande att sätta in så stora implantat? Är glad att jag inte är ung idag!
  13. Medlem sedan
    Jun 2005
    #7

    Ja det är synd

    att tjejer tror att de måste göra en sådan operation för att känna sig uppskattade i livet. Det ger ju ingen bra bild heller när pappan betalar operationen, det skulle jag aldrig göra för mina barn!

    Visst finns det säkert en annan bild än den vi ser i media, så är det ju alltid! :0)
  14. 7
    Ja det är synd att tjejer tror att de måste göra en sådan operation för att känna sig uppskattade i livet. Det ger ju ingen bra bild heller när pappan betalar operationen, det skulle jag aldrig göra för mina barn!

    Visst finns det säkert en annan bild än den vi ser i media, så är det ju alltid! :0)

Liknande trådar

  1. vad ska jag läsa ?
    By xaramia in forum Hem & fritid
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-08-31, 18:03
  2. Hur glamourösa är ni?
    By fröken k in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2008-12-17, 14:57
  3. Skillnad på att läsa och att läsa
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-10-10, 22:16
  4. Vad kul att läsa....
    By nova13 in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 18:08
  5. Var kan man läsa........
    By tottis in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 11:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar