Måste få skriva lite.
Sex & erotik
  1. Camilla
    #1

    Måste få skriva lite.

    Jag tror jag blir galen. Jag har börjat flörta med en kille och det ska inte vara så. Men jag är lycklig. Han är ÅTTA år yngre än jag(30-22), jag fattar det inte. Och han är släkt med min sambo( vi bor ihop men är inte ihop, hm...). I lördags natt satt vi och pratade och det ledde till att vi kysstes, och kramades, och kysstes och smektes lite ;) . I två dar nu är det det enda jag har tänkt på. Jag har gått omkring och varit småkåt hela tiden när jag tänkt på honom. Vi hade inte sex då för jag tyckte vi kunde vänta men kåt för fem var jag! Jag känner hans kyssar och hans närhet hela tiden. Vi har träffats dom här dagarna efter men bara flyktigt och låtsas som om det regnar. Ååh vad jag längtar....
  2. 1
    Måste få skriva lite. Jag tror jag blir galen. Jag har börjat flörta med en kille och det ska inte vara så. Men jag är lycklig. Han är ÅTTA år yngre än jag(30-22), jag fattar det inte. Och han är släkt med min sambo( vi bor ihop men är inte ihop, hm...). I lördags natt satt vi och pratade och det ledde till att vi kysstes, och kramades, och kysstes och smektes lite ;) . I två dar nu är det det enda jag har tänkt på. Jag har gått omkring och varit småkåt hela tiden när jag tänkt på honom. Vi hade inte sex då för jag tyckte vi kunde vänta men kåt för fem var jag! Jag känner hans kyssar och hans närhet hela tiden. Vi har träffats dom här dagarna efter men bara flyktigt och låtsas som om det regnar. Ååh vad jag längtar....
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2

    Ta för dig!

    Är ni inte ihop du och din sambo förstår jag inte problemet (om det nu är något problem). So what om dom råkar vara släkt, värre saker har hänt. Åldersskillnaden är väl inget problem? Ni är båda vuxna människor. Vad väntar du på??
  4. 2
    Ta för dig! Är ni inte ihop du och din sambo förstår jag inte problemet (om det nu är något problem). So what om dom råkar vara släkt, värre saker har hänt. Åldersskillnaden är väl inget problem? Ni är båda vuxna människor. Vad väntar du på??
  5. Camilla
    #3

    Ååh, tack.

    Känns kul att nån annan å tycker så. Tänker inte på åldersskillnaden alls. Får väl ta och se till att det händer nåt ;)
  6. 3
    Ååh, tack. Känns kul att nån annan å tycker så. Tänker inte på åldersskillnaden alls. Får väl ta och se till att det händer nåt ;)
  7. Camelia
    #4

    Jahapp...

    Den åldersskillnaden funkar utmärkt! ;-)

    Have fun!
  8. 4
    Jahapp... Den åldersskillnaden funkar utmärkt! ;-)

    Have fun!

Liknande trådar

  1. Jag måste få skriva av mig lite
    By Anonym in forum Dysfunktionell uppväxt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-04, 09:15
  2. måste få skriva av mig lite...
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-18, 19:00
  3. Måste få skriva av mig lite.
    By anber in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-28, 20:50
  4. Måste få skriva av mig lite
    By bigsmile79 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 08:21
  5. Måste skriva av mig lite
    By Jessica05 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-12-28, 21:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar