Vilken är den dummaste..
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Vilken är den dummaste..

    kommentar ni har fått från er partner (eller någon annan) angående sex i allmänhet eller om ert sexliv?..

    Jag hade (med betoning på hade) en pojkvän och han läste om dagen-efter-pillret i tidningen på morgonen när vi satt och käkade frukost i hans kök och sa då att äntligen kan han sluta med kondom för nu finns ju dagen-efter-pillret att köpa på apoteket..och han var helt allvarlig också!..

    hepp!..

  2. 1
    Vilken är den dummaste.. kommentar ni har fått från er partner (eller någon annan) angående sex i allmänhet eller om ert sexliv?..

    Jag hade (med betoning på hade) en pojkvän och han läste om dagen-efter-pillret i tidningen på morgonen när vi satt och käkade frukost i hans kök och sa då att äntligen kan han sluta med kondom för nu finns ju dagen-efter-pillret att köpa på apoteket..och han var helt allvarlig också!..

    hepp!..

  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2

    Har nog fått ganska

    många dumma kommentarer men har svårt att komma på just nu.

    En jag kommer på är när jag var yngre och var ute och spelade biljard med en tjejkompis. Då kom en kille fram och frågade om vi kunde spela mot varandra och så sa han \"om jag vinner får jag knulla dig. Om du vinner får du knulla mig!\".

    Rätt ocharmigt.
  4. 2
    Har nog fått ganska många dumma kommentarer men har svårt att komma på just nu.

    En jag kommer på är när jag var yngre och var ute och spelade biljard med en tjejkompis. Då kom en kille fram och frågade om vi kunde spela mot varandra och så sa han \"om jag vinner får jag knulla dig. Om du vinner får du knulla mig!\".

    Rätt ocharmigt.
  5. morrmorran
    #3

    Vi ligger...

    nyälskade, svettiga och myser i sängen. Jag kommenterar i positiva ordalag det nyss skedda. Då säger han med en djup suck av tillfredsställelse \"och traktorn går också bra\"...

    Tur att jag känt honom i 30 år... annars hade han också varit f d.
  6. 3
    Vi ligger... nyälskade, svettiga och myser i sängen. Jag kommenterar i positiva ordalag det nyss skedda. Då säger han med en djup suck av tillfredsställelse \"och traktorn går också bra\"...

    Tur att jag känt honom i 30 år... annars hade han också varit f d.
  7. Guldregnet
    #4

    Inte en kommentar...

    Men rastlöst trummande fingrar på min höft mitt under pågående..... =-S
  8. 4
    Inte en kommentar... Men rastlöst trummande fingrar på min höft mitt under pågående..... =-S
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5

    Det värsta

    är nog när jag blev kallad för fel namn mitt i akten så att säga. Det var i början av förhållandet och namnet var lite likt mitt eget.
    Senare fick jag reda på att det var hans x som hette så...
  10. 5
    Det värsta är nog när jag blev kallad för fel namn mitt i akten så att säga. Det var i början av förhållandet och namnet var lite likt mitt eget.
    Senare fick jag reda på att det var hans x som hette så...
  11. M©ckan
    #6

    Väldigt avtändande kommentar av ex

    Under själva akten kom frågan.

    Om jag visste varför så många killar har snea snoppar.

    Kunde ju undra hur många som testats i den undesökningen.
  12. 6
    Väldigt avtändande kommentar av ex Under själva akten kom frågan.

    Om jag visste varför så många killar har snea snoppar.

    Kunde ju undra hur många som testats i den undesökningen.
  13. Annika T
    #7

    Alla kommentarer

    som går ut på att man ska göra saker man sagt att man inte vill. Går bort direkt. Jag har inte dåligt minne, har en man sagt att han vill pröva en sak så minns jag det och då prövar vi när jag också vill. Tjat är det mest avtändande som finns.

    Sen hade jag en gång en relation med en kille som envisades med att snacka om musik medan vi höll på och byta skiva och så. Inte så sexigt.

  14. 7
    Alla kommentarer som går ut på att man ska göra saker man sagt att man inte vill. Går bort direkt. Jag har inte dåligt minne, har en man sagt att han vill pröva en sak så minns jag det och då prövar vi när jag också vill. Tjat är det mest avtändande som finns.

    Sen hade jag en gång en relation med en kille som envisades med att snacka om musik medan vi höll på och byta skiva och så. Inte så sexigt.

  15. Play
    #8

    har nog inte fått någon

    inte vad jag minns, men va lågt sagt av din fd:ing....
    Usch...
  16. 8
    har nog inte fått någon inte vad jag minns, men va lågt sagt av din fd:ing....
    Usch...
  17. Medlem sedan
    Jan 2000
    #9

    katastrofraggningsfras?..

    Vissa borde gå på kurs.. :)
  18. 9
    katastrofraggningsfras?.. Vissa borde gå på kurs.. :)
  19. Medlem sedan
    Jan 2000
    #10

    oj oj oj..

    Ibland krävs det rätt timing för vissa fraser.. :)
  20. 10
    oj oj oj.. Ibland krävs det rätt timing för vissa fraser.. :)
  21. Medlem sedan
    Jan 2000
    #11

    Det hade retat mig med..

    hur kan man vara rastlös under pågående sex?..knepigt..
  22. 11
    Det hade retat mig med.. hur kan man vara rastlös under pågående sex?..knepigt..
  23. Medlem sedan
    Jan 2000
    #12

    aj aj aj..

    ..kommenterade du hans felsägning?..om ja vad sa han då?..
  24. 12
    aj aj aj.. ..kommenterade du hans felsägning?..om ja vad sa han då?..
  25. Medlem sedan
    Jan 2000
    #13

    Bra fråga..fast fel tidpunkt att fråga..

    det har jag också undrat.. :) fast många snea snoppar har jag inte träffat på..bara någon enstaka..
  26. 13
    Bra fråga..fast fel tidpunkt att fråga.. det har jag också undrat.. :) fast många snea snoppar har jag inte träffat på..bara någon enstaka..
  27. Medlem sedan
    Jan 2000
    #14

    Absolut!!..

    Tjat o även i mitt fall krav!..Och det är den mannen som har dåligt minne..fast visst borde han komma ihåg om han redan fått ett nej..
  28. 14
    Absolut!!.. Tjat o även i mitt fall krav!..Och det är den mannen som har dåligt minne..fast visst borde han komma ihåg om han redan fått ett nej..
  29. Medlem sedan
    Jan 2000
    #15

    Jag tyckte det var mest ett bevis på..

    att han nog inte hade alla hönsen hemma..:) tror man att man lätt kan ersätta kondom med dagen-efter-piller så är man nära idiot..allt som han hade läst om detta piller borde ha ringt någon klocka..men icke..
  30. 15
    Jag tyckte det var mest ett bevis på.. att han nog inte hade alla hönsen hemma..:) tror man att man lätt kan ersätta kondom med dagen-efter-piller så är man nära idiot..allt som han hade läst om detta piller borde ha ringt någon klocka..men icke..
  31. Medlem sedan
    Oct 2004
    #16

    Oj vad han skämdes...Imt

    lihj
  32. 16
    Oj vad han skämdes...Imt lihj
  33. Guldregnet
    #17

    Det var

    nog snarast nervositet...
    Meeeen man känner sig ju inte direkt sexig...
  34. 17
    Det var nog snarast nervositet...
    Meeeen man känner sig ju inte direkt sexig...
  35. Camelia
    #18

    Jag looooovar att dra ut den i tid.

    En klassiker. *rullar med ögonen*
  36. 18
    Jag looooovar att dra ut den i tid. En klassiker. *rullar med ögonen*
  37. puella
    #19

    Dum o dum...

    Exet som annars skulle kunna ta guldmedalj i \"dumhet\" har faktiskt inte uttalat så stora grodor i samband med sex och sexliv. Däremot råkade han dregla en stor salivtråd rakt ner på mig då han glömde stänga munnen eftersom han hade fullt sjå med att komma ihåg....in...ut...in...ut.

    ÅH guuud vad taskig jag är! Menar inget illa, skriver med glimten i ögat, det var en kul grej som vi garvade åt.
  38. 19
    Dum o dum... Exet som annars skulle kunna ta guldmedalj i \"dumhet\" har faktiskt inte uttalat så stora grodor i samband med sex och sexliv. Däremot råkade han dregla en stor salivtråd rakt ner på mig då han glömde stänga munnen eftersom han hade fullt sjå med att komma ihåg....in...ut...in...ut.

    ÅH guuud vad taskig jag är! Menar inget illa, skriver med glimten i ögat, det var en kul grej som vi garvade åt.
  39. Medlem sedan
    Jan 2000
    #20

    nääääääääääää..

    snacka om att tro att man har självkontroll..:)
  40. 20
    nääääääääääää.. snacka om att tro att man har självkontroll..:)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Det dummaste
    By Annamed5 in forum Ordet är fritt
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2010-12-15, 23:21
  2. Vad är det dummaste du gjort?
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2008-11-23, 15:14
  3. Det var det DUMMASTE
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-08-07, 07:49
  4. Dagens dummaste?
    By A_Cei in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-23, 16:45
  5. Dummaste avfrostningen!
    By Hoppsan in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 07:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar