Här kan jag kanske få hjälp?!!! - Sidan 2
Kärlek & relationer
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #21

    Jo

    Din svärfar verkar ju faktiskt vara mer än lovligt trögfattad ;). Hur du talar till honom ska inte jag lägga mig i.

    Hoppas du själv får en trevlig helg, med inte allt för mycket rytande... =)
  2. 21
    Jo Din svärfar verkar ju faktiskt vara mer än lovligt trögfattad ;). Hur du talar till honom ska inte jag lägga mig i.

    Hoppas du själv får en trevlig helg, med inte allt för mycket rytande... =)
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #22

    Nej det är det inte.....

    ....han vet mycket väl vad jag tycker om det och gör det ändå! Och jag blir förbannad!
    Vad finns det för mening med att tugga sockerbitar när man idag vet om hur skdaligt det är?
  4. 22
    Nej det är det inte..... ....han vet mycket väl vad jag tycker om det och gör det ändå! Och jag blir förbannad!
    Vad finns det för mening med att tugga sockerbitar när man idag vet om hur skdaligt det är?
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #23

    Ibland så ....

    når informationen inte fram fastän man försöker att om och om igen påpeka och då blir man tyvärr förbannad!

    men visst håller jag med dig om att man inte borde behöva bli förbannad, det hade varit underbart om de hade respekterat mina regler för mina barn!
  6. 23
    Ibland så .... når informationen inte fram fastän man försöker att om och om igen påpeka och då blir man tyvärr förbannad!

    men visst håller jag med dig om att man inte borde behöva bli förbannad, det hade varit underbart om de hade respekterat mina regler för mina barn!
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Är 42 och kanske gravid...hjälp
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-10-04, 19:48
  2. Cei kanske? Beads-hjälp?
    By -nin- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-08, 20:51
  3. snabb hjälp kanske:D
    By emma_e in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-18, 19:09
  4. Hjälp...kanske fel snack?
    By Libra in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 11:52
  5. Lite hjälp här kanske?
    By Lite lost! in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-12, 21:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar