För er som har det verkligen tufft
Separation
  1. Medlem sedan
    Oct 2000
    #1

    För er som har det verkligen tufft

    ekonomiskt så måste jag få tipsa om att kyrkan har fonder man kan söka och få tillfällig akut hjälp!
    Jag var där i dag och träffade en urgullig diakonissa och berätta hela min historia :-(
    Dom ska hjälpa mig direkt med lite pengar som jag kan få ganska omgående och sen ska hon hjälpa mig söka fonder genom andra församlingar här i Sthlm som har mer fonder och medel för såna i min situation.

    Ett tips bara!

    /Eva
  2. 1
    För er som har det verkligen tufft ekonomiskt så måste jag få tipsa om att kyrkan har fonder man kan söka och få tillfällig akut hjälp!
    Jag var där i dag och träffade en urgullig diakonissa och berätta hela min historia :-(
    Dom ska hjälpa mig direkt med lite pengar som jag kan få ganska omgående och sen ska hon hjälpa mig söka fonder genom andra församlingar här i Sthlm som har mer fonder och medel för såna i min situation.

    Ett tips bara!

    /Eva
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2

    Vet inget om

    din situation men lycka till.Har lånat stora fondboken på biblioteket för att se om jag kan få till något.Ensamstående med rörelsehindrad tonåring,då är det tacksamt med fondmedel.
  4. 2
    Vet inget om din situation men lycka till.Har lånat stora fondboken på biblioteket för att se om jag kan få till något.Ensamstående med rörelsehindrad tonåring,då är det tacksamt med fondmedel.

Liknande trådar

  1. Nu äe det tufft!
    By Ledsen dotter in forum Många barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-05-28, 09:18
  2. Nu är det tufft!
    By aj aj! in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-30, 10:09
  3. Det är tufft
    By Nilla in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 21:11
  4. tufft
    By mia b in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-11, 14:21
  5. Hur tufft är det
    By providence in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-09, 23:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar