Hur långt kan jag flytta?
Separation
  1. Fenix
    #1

    Hur långt kan jag flytta?

    Jag har träffat en ny man och är separerad sen 1½ år. Vi har gemensam vårdnad om vår dotter som är 3 år. Dottern bor hos mig och träffar sin pappa varannan helg. Nu undrar jag hur långt bort (mil) jag kan/får flytta utan att behöva betala halva resorna när hon ska till sin pappa. Jag misstänker även att pappan inte vill skriva på papper om en flytt för vår dotter.
  2. 1
    Hur långt kan jag flytta? Jag har träffat en ny man och är separerad sen 1½ år. Vi har gemensam vårdnad om vår dotter som är 3 år. Dottern bor hos mig och träffar sin pappa varannan helg. Nu undrar jag hur långt bort (mil) jag kan/får flytta utan att behöva betala halva resorna när hon ska till sin pappa. Jag misstänker även att pappan inte vill skriva på papper om en flytt för vår dotter.
  3. Nettan
    #2

    Flera inlägg...

    på olika ställen om samma sak kan kallas spam och är inte inte är tillåtet....

    Du har fått svar på Gemensam vårdnad och på Ensamförälder. Var det inget svar som passade dig i smaken?
  4. 2
    Flera inlägg... på olika ställen om samma sak kan kallas spam och är inte inte är tillåtet....

    Du har fått svar på Gemensam vårdnad och på Ensamförälder. Var det inget svar som passade dig i smaken?
  5. jag
    #3

    Lite trist svar!

    Visste inte att det var otillåtet att lägga samma fråga på flera lämpliga snackgrupper? Fenix har ju också svarat engagerat på dom andra sidorna, för att hon fått bra svar antar jag? Jag har själv lagt ut samma fråga på olika grupper för att jag varit mycket angelägen att få svar.
  6. 3
    Lite trist svar! Visste inte att det var otillåtet att lägga samma fråga på flera lämpliga snackgrupper? Fenix har ju också svarat engagerat på dom andra sidorna, för att hon fått bra svar antar jag? Jag har själv lagt ut samma fråga på olika grupper för att jag varit mycket angelägen att få svar.

Liknande trådar

  1. Det där med att flytta långt...
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2011-07-22, 17:46
  2. Hur långt kan jag flytta?
    By ensam förälder in forum Separation
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-27, 16:33
  3. Flytta långt
    By anonymt namn in forum Föräldraskap
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-15, 10:37
  4. Nu vill hon flytta..*långt*
    By M in forum Tonåringar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-06, 11:36
  5. Hur långt kan jag flytta?
    By Fenix in forum Ensamförälder
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-10-28, 16:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar