Boendet
Separation
  1. Hedda
    #1

    Boendet

    Jag och min man står inför en ev. separation. Jag har som förslag att vi kan ha kvar huset precis som vanligt men att vi skaffar en 1:a som vi vuxna får bo i. När jag är hemma med barnen bor han i lgh och tvärtom. På detta sätt blir barnen inte lika lidande. Är det någon som testat detta?
  2. 1
    Boendet Jag och min man står inför en ev. separation. Jag har som förslag att vi kan ha kvar huset precis som vanligt men att vi skaffar en 1:a som vi vuxna får bo i. När jag är hemma med barnen bor han i lgh och tvärtom. På detta sätt blir barnen inte lika lidande. Är det någon som testat detta?
  3. zäta
    #2

    Jag tror...

    , utan egen erfarenhet, att det är en bra lösning en tid men absolut inte permanent..
    Om Du eller ditt x skulle träffa nån ny kärlek, då är det ju näst intill omöjligt att ha den situationen.
    Men jag tror på idén i början av en separation för i vissa fall kan det ju faktiskt bli bra igen och då är det väl perfekt att ha kvar \"kärn\"huset :)
    Lycka till och stor kram
  4. 2
    Jag tror... , utan egen erfarenhet, att det är en bra lösning en tid men absolut inte permanent..
    Om Du eller ditt x skulle träffa nån ny kärlek, då är det ju näst intill omöjligt att ha den situationen.
    Men jag tror på idén i början av en separation för i vissa fall kan det ju faktiskt bli bra igen och då är det väl perfekt att ha kvar \"kärn\"huset :)
    Lycka till och stor kram

Liknande trådar

  1. Det här med boendet...
    By Anonym in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-04-12, 20:35
  2. Det här med boendet....
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-06-01, 18:49
  3. Boendet - en livsstil?
    By farson in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 16:07
  4. Boendet....
    By vera1 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-29, 15:43
  5. Boendet
    By Hedda in forum Mammasnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-22, 13:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar