Hallå tjejer! (enkät)
Sex & erotik
  1. Daddy Cool
    #1

    Hallå tjejer! (enkät)

    Om ni bär underkläder som inte bara fyller en praktisk funktion, utan också är snygga, moderna, läckra eller sexiga, jag har några frågor till er.

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?
    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?

    Tack på förhand!
  2. 1
    Hallå tjejer! (enkät) Om ni bär underkläder som inte bara fyller en praktisk funktion, utan också är snygga, moderna, läckra eller sexiga, jag har några frågor till er.

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?
    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?

    Tack på förhand!
  3. Sussi
    #2

    Sussi svarar

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?

    -Alltid

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om ja vem/vilka då?

    -Mest för egen skull! Älskar läckra underkläder. (Jobbar med det..) Men det är klart att det även är för en eventuell partners skull om det finns en sån.. ;)

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om ja, varför då?

    -Japp! Som sagt.. vill man vara fin.. *ler* Fast några riktigt obekväma har jag ännu inte haft..
  4. 2
    Sussi svarar 1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?

    -Alltid

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om ja vem/vilka då?

    -Mest för egen skull! Älskar läckra underkläder. (Jobbar med det..) Men det är klart att det även är för en eventuell partners skull om det finns en sån.. ;)

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om ja, varför då?

    -Japp! Som sagt.. vill man vara fin.. *ler* Fast några riktigt obekväma har jag ännu inte haft..
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3

    emsans svar

    Om ni bär underkläder som inte bara fyller en praktisk funktion, utan också är snygga, moderna, läckra eller sexiga, jag har några frågor till er.

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    * har några som är lite snyggare än dom vanliga svarta bomullstrosorna.. Bär dom vid lust, som idag =) ja inte bara \"lust\" utan även NÄR jag har lust..

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om ja vem/vilka då?
    * För mej själv oftast, välbefinnandet att vara snygg under, att ngt silkigt som smiter åt, kanske en tröja som är v-ringad som visar lite av den fina bh\'n.. men visst självklart även för andra.. Köpte ett par fina trosor med ett strasssmycke bak i stringen förra julen och visst ville jag att den skulle synas =) .. men mest för en själv tror jag...


    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om ja, varför då?
    * näe, för om jag inte trivs så kan jag inte utstråla ngt... Köper därför ingenting med hård spets, vilket jag inte gillar.. Det blir ofta silkigt gärna detaljer i strass el metall el annat.. men aldrig spets.. varför lida i spets, när man kan njuta i silke *S* =)
  6. 3
    emsans svar Om ni bär underkläder som inte bara fyller en praktisk funktion, utan också är snygga, moderna, läckra eller sexiga, jag har några frågor till er.

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    * har några som är lite snyggare än dom vanliga svarta bomullstrosorna.. Bär dom vid lust, som idag =) ja inte bara \"lust\" utan även NÄR jag har lust..

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om ja vem/vilka då?
    * För mej själv oftast, välbefinnandet att vara snygg under, att ngt silkigt som smiter åt, kanske en tröja som är v-ringad som visar lite av den fina bh\'n.. men visst självklart även för andra.. Köpte ett par fina trosor med ett strasssmycke bak i stringen förra julen och visst ville jag att den skulle synas =) .. men mest för en själv tror jag...


    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om ja, varför då?
    * näe, för om jag inte trivs så kan jag inte utstråla ngt... Köper därför ingenting med hård spets, vilket jag inte gillar.. Det blir ofta silkigt gärna detaljer i strass el metall el annat.. men aldrig spets.. varför lida i spets, när man kan njuta i silke *S* =)
  7. Pegasus
    #4

    Pegasus svarar

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    I princip alltid string, när jag ska träffa sambon på lunchen eller om jag har kjol/är nyrakad så har jag spets. Vi går i princip aldrig på fest längre, så kjol på jobbet får väl ersätta tidigare tillfälle att använda \"helg underkläderna\"...

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om ja vem/vilka då?
    Sambon

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om ja, varför då?

    Jag har inga obekväma underkläder...
  8. 4
    Pegasus svarar 1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    I princip alltid string, när jag ska träffa sambon på lunchen eller om jag har kjol/är nyrakad så har jag spets. Vi går i princip aldrig på fest längre, så kjol på jobbet får väl ersätta tidigare tillfälle att använda \"helg underkläderna\"...

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om ja vem/vilka då?
    Sambon

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om ja, varför då?

    Jag har inga obekväma underkläder...
  9. cecilia
    #5

    Alltid redo att svara

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    * Jag har alltid jättefina underkläder, jag vill bli glad när jag ser mig själv i spegeln och det blir jag om jag har fina underkläder :)

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?
    * För min man. För folk som ser mig på gymmet i omklädningsrummet.

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?
    * Nej, jag har mest trosor i låg modell och dom är bekväma men sexiga. String har jag slutat med för det är obekvämt. Jag är den bekväma typen, har aldrig obekväma skor heller men lyckas ändå vara snygg.
  10. 5
    Alltid redo att svara 1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    * Jag har alltid jättefina underkläder, jag vill bli glad när jag ser mig själv i spegeln och det blir jag om jag har fina underkläder :)

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?
    * För min man. För folk som ser mig på gymmet i omklädningsrummet.

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?
    * Nej, jag har mest trosor i låg modell och dom är bekväma men sexiga. String har jag slutat med för det är obekvämt. Jag är den bekväma typen, har aldrig obekväma skor heller men lyckas ändå vara snygg.
  11. Play
    #6

    Svar från en tjej:

    Om ni bär underkläder som inte bara fyller en praktisk funktion, utan också är snygga, moderna, läckra eller sexiga, jag har några frågor till er.

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    = alltid, snygg under gör att man känner sig bättre till mods

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?
    = för min del & för min man

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?
    = njää..på kvällen då bara inte dgtid på jobbet, men jag äger nog bara \"snygga\" underkläder,

  12. 6
    Svar från en tjej: Om ni bär underkläder som inte bara fyller en praktisk funktion, utan också är snygga, moderna, läckra eller sexiga, jag har några frågor till er.

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    = alltid, snygg under gör att man känner sig bättre till mods

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?
    = för min del & för min man

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?
    = njää..på kvällen då bara inte dgtid på jobbet, men jag äger nog bara \"snygga\" underkläder,

  13. Moonbeam
    #7

    Bekväm före sexig!

    1. Jag bär sexiga underkläder vid special occasions ;o)

    2. Jag bär dem för att jag själv känner mig sexig i dem och till viss del för min man också så klart.

    3. Inte alls! Har haft bottennapp när det kommer till (vad jag trodde var) sexiga spetstrosor, som består av sticksig nylon *ryyyyser*
  14. 7
    Bekväm före sexig! 1. Jag bär sexiga underkläder vid special occasions ;o)

    2. Jag bär dem för att jag själv känner mig sexig i dem och till viss del för min man också så klart.

    3. Inte alls! Har haft bottennapp när det kommer till (vad jag trodde var) sexiga spetstrosor, som består av sticksig nylon *ryyyyser*
  15. Medlem sedan
    Sep 1999
    #8

    T-svar

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    * Jag har aldrig fula underkläder. Men de där extra fina har jag bara ibland, t ex på fest eller om jag och mannnen firar något.

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om ja vem/vilka då?
    * Mest för att jag själv vet vad jag har på mig.

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om ja, varför då?
    * Aldrig. Tar inte på mig nåt som är obekvämt, vare sig det är underkläder med vassa spetsar eller högklackade skor.
  16. 8
    T-svar 1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    * Jag har aldrig fula underkläder. Men de där extra fina har jag bara ibland, t ex på fest eller om jag och mannnen firar något.

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om ja vem/vilka då?
    * Mest för att jag själv vet vad jag har på mig.

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om ja, varför då?
    * Aldrig. Tar inte på mig nåt som är obekvämt, vare sig det är underkläder med vassa spetsar eller högklackade skor.
  17. SharpMissy
    #9

    SharpMissysvar

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    ---Definitionsfråga. Jag använder alltid svarta stringtrosor, ibland är det med spets på ibland utan spets. Lite extra fina underkläder tar jag på mig ibland.

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om ja vem/vilka då?
    ---Ja, för min sambo.

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om ja, varför då
    ---Helst inte. Men det finns så mycket snyggt som INTE är obekvämt, så att det är inget man måste kompromissa om.
  18. 9
    SharpMissysvar 1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    ---Definitionsfråga. Jag använder alltid svarta stringtrosor, ibland är det med spets på ibland utan spets. Lite extra fina underkläder tar jag på mig ibland.

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om ja vem/vilka då?
    ---Ja, för min sambo.

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om ja, varför då
    ---Helst inte. Men det finns så mycket snyggt som INTE är obekvämt, så att det är inget man måste kompromissa om.
  19. Medlem sedan
    Dec 2002
    #10

    Catyas svar

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    - Njae.. Jag har inga speciella. :) Använder mest hipsters och boxerstring i både spets och bomull.

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?
    - Njae, jag trivs i de jag har.. Jag vet att pojken gillar boxers mest, tur att jag gör det också. :)

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?
    - Näe.. Brukade plåga på mig string förut, råkade köpa ett par boxers och slängde alla obekväma string. (De var inte obekväma förrän jag testat annat iofs.)
    Nu håller jag mig till det bekväma men är ändå jättefin i dem. :)
  20. 10
    Catyas svar 1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    - Njae.. Jag har inga speciella. :) Använder mest hipsters och boxerstring i både spets och bomull.

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?
    - Njae, jag trivs i de jag har.. Jag vet att pojken gillar boxers mest, tur att jag gör det också. :)

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?
    - Näe.. Brukade plåga på mig string förut, råkade köpa ett par boxers och slängde alla obekväma string. (De var inte obekväma förrän jag testat annat iofs.)
    Nu håller jag mig till det bekväma men är ändå jättefin i dem. :)
  21. Cinderella
    #11

    C-svar:

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    Jag har ganska fina vardagsunderkläder; svarta eller vita med spets både på bh och trosa, men de är superbekväma. OCH snygga. Men sen har jag några set med lite halkigare material, lite glansigare och i fina färger. Dem använder jag vid lite speciella tillfällen.

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?
    För min man och för min egen skull.

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?
    Ja, en gång. Jag hade en jättefin korselett på bröllopet och de axelbanden var grymma, men det var det värt.
  22. 11
    C-svar: 1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    Jag har ganska fina vardagsunderkläder; svarta eller vita med spets både på bh och trosa, men de är superbekväma. OCH snygga. Men sen har jag några set med lite halkigare material, lite glansigare och i fina färger. Dem använder jag vid lite speciella tillfällen.

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?
    För min man och för min egen skull.

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?
    Ja, en gång. Jag hade en jättefin korselett på bröllopet och de axelbanden var grymma, men det var det värt.
  23. Medlem sedan
    Nov 2003
    #12

    Mina svar..

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?
    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?
  24. 12
    Mina svar.. 1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?
    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?
  25. Medlem sedan
    Nov 2003
    #13

    Hann ju inte svara...

    1. Ofta ofta ofta.. men inte riktigt alltid..

    2. För de som ska se mej i bara underkläderna.. o då blir det väl indirekt för min egen skull också.. =)

    3. Ja absolut..
  26. 13
    Hann ju inte svara... 1. Ofta ofta ofta.. men inte riktigt alltid..

    2. För de som ska se mej i bara underkläderna.. o då blir det väl indirekt för min egen skull också.. =)

    3. Ja absolut..
  27. h
    #14

    h svarar

    1. Ofta.
    2. Min man.
    3. Ja, det händer. Därför att han tänder på det.
  28. 14
    h svarar 1. Ofta.
    2. Min man.
    3. Ja, det händer. Därför att han tänder på det.
  29. Tango
    #15

    Jag har

    gatt ner rätt mycket i vikt det senaste halvaret och min nya passion därmed är just underkläder. Vill inte tänka pa hur mycket jag spenderat pa underkläder sista tiden men bara de tva sista veckorna ligger väl notan pa runt 3000 kr (hjälp!!!)

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa? ofta
    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om ja vem/vilka då? mig själv och för den som ev. kan tänkas se mig ;-)
    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om ja, varför då? Nej, nagot sanär bekväma maste de allt vara. String gar f ö fetbort pga det.

  30. 15
    Jag har gatt ner rätt mycket i vikt det senaste halvaret och min nya passion därmed är just underkläder. Vill inte tänka pa hur mycket jag spenderat pa underkläder sista tiden men bara de tva sista veckorna ligger väl notan pa runt 3000 kr (hjälp!!!)

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa? ofta
    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om ja vem/vilka då? mig själv och för den som ev. kan tänkas se mig ;-)
    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om ja, varför då? Nej, nagot sanär bekväma maste de allt vara. String gar f ö fetbort pga det.

  31. Camelia
    #16

    Svarar...

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    Har alltid snygga undies, vid speciella tillfällen är de _ännu_ snyggare. *ler*

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?
    Hm... nej, egentligen inte.

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?
    Nee. Men jag har aldrig provat undies av bra kvalitet som varit obekväma. Billiga spetsar brukar däremot skava djävulskt mycket.
  32. 16
    Svarar... 1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    Har alltid snygga undies, vid speciella tillfällen är de _ännu_ snyggare. *ler*

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?
    Hm... nej, egentligen inte.

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?
    Nee. Men jag har aldrig provat undies av bra kvalitet som varit obekväma. Billiga spetsar brukar däremot skava djävulskt mycket.
  33. Fru X
    #17

    Jag svara oxå...

    ...
    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?

    *** Ofta bär jag sexiga underkläder.

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?
    ***
    Jag bär dem både för mig å mannen. Jag gillar tanken av att han vet vad jag har på mig under...eller så blir det en överraskning på kvällen sen ;)

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?
    ***
    Absolut! Kanske inte en hel dag men....jodå.

  34. 17
    Jag svara oxå... ...
    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?

    *** Ofta bär jag sexiga underkläder.

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?
    ***
    Jag bär dem både för mig å mannen. Jag gillar tanken av att han vet vad jag har på mig under...eller så blir det en överraskning på kvällen sen ;)

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?
    ***
    Absolut! Kanske inte en hel dag men....jodå.

  35. Joakim
    #18

    måste

    vara tufft att ha så taskigt självförtroende. Kanske jobba på det så blir du mer attraktiv?
  36. 18
    måste vara tufft att ha så taskigt självförtroende. Kanske jobba på det så blir du mer attraktiv?
  37. Body to Body
    #19

    Jag undrar nog mest..

    ...varför du frågar?
  38. 19
    Jag undrar nog mest.. ...varför du frågar?
  39. man
    #20

    Och jag undrar.....

    .....varför B2B undrar och vad hon tror?
  40. 20
    Och jag undrar..... .....varför B2B undrar och vad hon tror?
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hallå tjejer
    By Dreitill in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-08-05, 07:24
  2. Hallå tjejer, enkät!
    By Fabror Sven in forum Sex & erotik
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 17:08
  3. Hallå tjejer!
    By --Ia-- in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 19:00
  4. Hallå tjejer!
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 22:04
  5. Hallå tjejer!
    By Sara SL in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-09-28, 10:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar