Hallå Killar! (enkät)
Sex & erotik
  1. vertikal
    #1

    Hallå Killar! (enkät)

    Om ni bär underkläder som inte bara fyller en praktisk funktion, utan också är snygga, moderna, läckra eller sexiga, jag har några frågor till er.

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?

    Tack på förhand!
  2. 1
    Hallå Killar! (enkät) Om ni bär underkläder som inte bara fyller en praktisk funktion, utan också är snygga, moderna, läckra eller sexiga, jag har några frågor till er.

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?

    Tack på förhand!
  3. Daddy Cool
    #2

    Härlig enkät, I like... (Daddy svarar)

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    -Alltid, jag försöker iaf. Kalsongavdelningarna är ju inte så stora i jämförelse med tjejernas dito... Men jag gör så gott jag kan.

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om ja vem/vilka då?
    -Absolut, jag har inget eget behov av stylade kalsonger, men jag vet att \"hon\" uppskattar dem, och då är det ett så enkelt val. (varför ta fula när man kan ta fina?)

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om ja, varför då?
    - Jag har gjort det några gånger. 198X någonting... kommer inte ihåg, men det var krystat hippt med body på män några månader. (ha ha ha) Jag min arma stackare köpte/fick ett gäng och satte på mig. Omysigt..!
    Igen? Nope, men vem vet?
  4. 2
    Härlig enkät, I like... (Daddy svarar) 1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    -Alltid, jag försöker iaf. Kalsongavdelningarna är ju inte så stora i jämförelse med tjejernas dito... Men jag gör så gott jag kan.

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om ja vem/vilka då?
    -Absolut, jag har inget eget behov av stylade kalsonger, men jag vet att \"hon\" uppskattar dem, och då är det ett så enkelt val. (varför ta fula när man kan ta fina?)

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om ja, varför då?
    - Jag har gjort det några gånger. 198X någonting... kommer inte ihåg, men det var krystat hippt med body på män några månader. (ha ha ha) Jag min arma stackare köpte/fick ett gäng och satte på mig. Omysigt..!
    Igen? Nope, men vem vet?
  5. Daddy Cool
    #3

    Vertikal är inte...

    ..så dum som hon luktar. ;-)
  6. 3
    Vertikal är inte... ..så dum som hon luktar. ;-)
  7. cecilia
    #4

    Jag gillar dina kalsonger :)

    Refererar till ett tidigare inlägg för ett bra tag sedan där du svarade på en av mina enkäter att du gärna har mönstrade kalsonger. Inte många killar som vågar det! Tycker det är skitfräckt!
  8. 4
    Jag gillar dina kalsonger :) Refererar till ett tidigare inlägg för ett bra tag sedan där du svarade på en av mina enkäter att du gärna har mönstrade kalsonger. Inte många killar som vågar det! Tycker det är skitfräckt!
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5

    Mina insnöade svar

    Om ni bär underkläder som inte bara fyller en praktisk funktion, utan också är snygga, moderna, läckra eller sexiga, jag har några frågor till er.

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?

    Klart man försöker hålla en rimlig standard på det man har under. Nu har ju inte vi, i alla fall i min inskränkta värld, ett lika stort utbud som ni kvinnor.

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om ja vem/vilka då?

    Klart att det är för min kvinna med. Inget negativt med att hon uppskattar det man har på sig.

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om ja, varför då?

    Nej, det kan jag inte påstå.
  10. 5
    Mina insnöade svar Om ni bär underkläder som inte bara fyller en praktisk funktion, utan också är snygga, moderna, läckra eller sexiga, jag har några frågor till er.

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?

    Klart man försöker hålla en rimlig standard på det man har under. Nu har ju inte vi, i alla fall i min inskränkta värld, ett lika stort utbud som ni kvinnor.

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om ja vem/vilka då?

    Klart att det är för min kvinna med. Inget negativt med att hon uppskattar det man har på sig.

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om ja, varför då?

    Nej, det kan jag inte påstå.
  11. M©ckan
    #6

    får väl svara då

    . Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa? Vete fanken inte ens va som e inne eller mordernt etc. Kör mina boxershorts som oftast, har ett par reservkallingar vid utebliven tvättstuga.

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?
    Ja min FV men hon sliter alltid av dem ;)
    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?

    Nä fy fan vilken karl e vacker som inte kan gå för stringen skaver i häcken.
  12. 6
    får väl svara då . Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa? Vete fanken inte ens va som e inne eller mordernt etc. Kör mina boxershorts som oftast, har ett par reservkallingar vid utebliven tvättstuga.

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?
    Ja min FV men hon sliter alltid av dem ;)
    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?

    Nä fy fan vilken karl e vacker som inte kan gå för stringen skaver i häcken.
  13. Play
    #7

    vågar gör nog många

    inte så svårt antar jag, frågan e ju om man gillar det...
    För mönstrat får mig må illa, något enstaka mönster e ok,
    TEXT på bl.a rumpan e sexigt i en snygg häck ;)
  14. 7
    vågar gör nog många inte så svårt antar jag, frågan e ju om man gillar det...
    För mönstrat får mig må illa, något enstaka mönster e ok,
    TEXT på bl.a rumpan e sexigt i en snygg häck ;)
  15. Medlem sedan
    Oct 2003
    #8

    Får väl bidra till vetenskapen och svara då!

    Om ni bär underkläder som inte bara fyller en praktisk funktion, utan också är snygga, moderna, läckra eller sexiga, jag har några frågor till er.

    *Nja.....brukar använda Boxer briefs för det mesta. Oftast svarta. Å andra sidan är det det som de damer som tillåtits ha synpunkter också har föredragit så då får dom väl sägas både fylla en praktisk funktion och övrig funktion!

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    *Ja då blir det väl alltid då med andra ord!

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om ja vem/vilka då?
    * Nu har jag ju oftast kallingar på mig för min egen skull.....dessutom är jag ju tämligen singel för tillfället......men de gånger eventuella kvinnor är inblandade i mitt kalsongpåtagande/avtangande så kan man väl iofs säga att det är för deras skull också.

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om ja, varför då?
    * Vad skulle det vara? Ett par stringkallingar som skär upp i röven?
    Skulle aldrig komma på fråga.....stringkallingar är inte riktigt \"jag\" så dom skulle nog skippas även om någon hypotetiskt skulle önska att jag hade det någon gång.
  16. 8
    Får väl bidra till vetenskapen och svara då! Om ni bär underkläder som inte bara fyller en praktisk funktion, utan också är snygga, moderna, läckra eller sexiga, jag har några frågor till er.

    *Nja.....brukar använda Boxer briefs för det mesta. Oftast svarta. Å andra sidan är det det som de damer som tillåtits ha synpunkter också har föredragit så då får dom väl sägas både fylla en praktisk funktion och övrig funktion!

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?
    *Ja då blir det väl alltid då med andra ord!

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om ja vem/vilka då?
    * Nu har jag ju oftast kallingar på mig för min egen skull.....dessutom är jag ju tämligen singel för tillfället......men de gånger eventuella kvinnor är inblandade i mitt kalsongpåtagande/avtangande så kan man väl iofs säga att det är för deras skull också.

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om ja, varför då?
    * Vad skulle det vara? Ett par stringkallingar som skär upp i röven?
    Skulle aldrig komma på fråga.....stringkallingar är inte riktigt \"jag\" så dom skulle nog skippas även om någon hypotetiskt skulle önska att jag hade det någon gång.
  17. Medlem sedan
    Aug 1999
    #9

    Tack

    Är så glad så för att du avstår stringkallingarna!
    Och alla andra män förstås...
    Kan väl inte finnas en enda kvinna på jorden som går igång på det?
  18. 9
    Tack Är så glad så för att du avstår stringkallingarna!
    Och alla andra män förstås...
    Kan väl inte finnas en enda kvinna på jorden som går igång på det?
  19. Medlem sedan
    Oct 2003
    #10

    Säkert finns det det!

    Men jag har hittills inte träffat någon så ett eventuellt stringkalsongsdilemma är av helt hypotetisk art än så länge! :-)
  20. 10
    Säkert finns det det! Men jag har hittills inte träffat någon så ett eventuellt stringkalsongsdilemma är av helt hypotetisk art än så länge! :-)
  21. Medlem sedan
    May 2001
    #11

    Flu svararr

    1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?

    Såtillvida att jag köper de jag tycker är \"snyggaste\" jag kan hitta, så har jag dem i stort sett jämt på mig. Däremot vet jag inte om de skulla klassas som \"sexiga\".

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?

    För mig själv. Varför köpa hemska, när jag kan köpa dem jag gillar?

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?

    Nä, absolut inte! Hellre då inga alls! :P
  22. 11
    Flu svararr 1. Bär ni alltid, ofta eller bara vid speciella tillfällen dessa?

    Såtillvida att jag köper de jag tycker är \"snyggaste\" jag kan hitta, så har jag dem i stort sett jämt på mig. Däremot vet jag inte om de skulla klassas som \"sexiga\".

    2. Är det för någon mer än er själva som ni bär dessa? Om \"ja\" vem/vilka då?

    För mig själv. Varför köpa hemska, när jag kan köpa dem jag gillar?

    3. Kan ni tom. bära obekväma underkläder (lida pin för att vara fin)? Om \"ja\", varför då?

    Nä, absolut inte! Hellre då inga alls! :P

Liknande trådar

  1. hallå(blev en enkät)
    By semj in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 10:24
  2. Hej hej hallå! Enkät dags=)
    By Sofia med wilma in forum _0509 Septemberbarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-07-29, 10:46
  3. Kort enkät (typisk killar)
    By Jonny in forum Sex & erotik
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2006-07-03, 21:02
  4. Men hallå, enkät!!
    By paerla in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-04, 10:03
  5. Hallå killar!
    By Daddy Cool in forum Sex & erotik
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2005-12-04, 22:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar