Flyttar gruppen
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    Flyttar gruppen

    Nu flyttar vi denna grupp till rubriken Bebis.
  2. 1
    Flyttar gruppen Nu flyttar vi denna grupp till rubriken Bebis.
  3. carolina - mamma till två premisar på 3 och 4 år
    #2

    stora prematurer

    Hej Susanne!
    Vad händer med barnen som är inte bebisar längre?
    /Carolina
  4. 2
    stora prematurer Hej Susanne!
    Vad händer med barnen som är inte bebisar längre?
    /Carolina
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3

    Alla är ju inte...

    bebisar längre, fast dom är födda för tidigt, eller blir vi utslängda nu?
  6. 3
    Alla är ju inte... bebisar längre, fast dom är födda för tidigt, eller blir vi utslängda nu?
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4

    Då har det hamnat lite fel

    Jag visste inte att ni pratade om större barn också här, trodde bara det var nyfödda och bebisar.

    Hm, funderar på om det ska ligga under Barn, men det passar ju inte heller eftersom det även pratas om ofödda här. Skulle Hälsa passa bättre, eller handlar det mer om utveckling här – det är ju inte direkt ohälsa ... Några förslag?
  8. 4
    Då har det hamnat lite fel Jag visste inte att ni pratade om större barn också här, trodde bara det var nyfödda och bebisar.

    Hm, funderar på om det ska ligga under Barn, men det passar ju inte heller eftersom det även pratas om ofödda här. Skulle Hälsa passa bättre, eller handlar det mer om utveckling här – det är ju inte direkt ohälsa ... Några förslag?
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5

    Jag tycker den ska

    ligga där den låg tidigare.
    Många av dom för tidigt födda barnen har problem och mer sjukdomar än \"vanliga\" barn.

    /Lena
  10. 5
    Jag tycker den ska ligga där den låg tidigare.
    Många av dom för tidigt födda barnen har problem och mer sjukdomar än \"vanliga\" barn.

    /Lena
  11. Medlem sedan
    Feb 2002
    #6

    Håller med...

    snälla, låt den vara kvar...
    Mvh
  12. 6
    Håller med... snälla, låt den vara kvar...
    Mvh
  13. Medlem sedan
    May 2000
    #7

    Den gruppen heter nu Funktionshindrade barn

    Är det gruppen Barn med särskilda behov du menar (där låg detta tidigare)? Den innehöll bara tre grupper som inte handlade om funktionshinder, så vi har bytt namn på den och flyttat de tre grupperna till andra ställen.

    Men Funk.hindrade barn ligger under Hälsa, så kanske är det ändå där detta snack passar bäst – under Hälsa?
  14. 7
    Den gruppen heter nu Funktionshindrade barn Är det gruppen Barn med särskilda behov du menar (där låg detta tidigare)? Den innehöll bara tre grupper som inte handlade om funktionshinder, så vi har bytt namn på den och flyttat de tre grupperna till andra ställen.

    Men Funk.hindrade barn ligger under Hälsa, så kanske är det ändå där detta snack passar bäst – under Hälsa?
  15. Medlem sedan
    Mar 2004
    #8

    Ja, hälsa

    tycker jag låter bra.
    /Lena
  16. 8
    Ja, hälsa tycker jag låter bra.
    /Lena
  17. pewa
    #9

    Min snart 6 åriga dotter känns inte bebi

    Det var inte lätt och hitta hit direkt :-)

    Bebis, var typ den sista gruppen jag letade i. Dottern blir snart 6 år så bebis kändes väldigt främmande.

    Hälsa är kanske bättre, men inte heller det naturliga valet. Visst är den en fördel med lite kortare grupperingar men personligen är jag tveksam till fördelen.
    Överblicken har tappats och vet man inte vad man letar efter hittar man inte.

    Hur skall blivande föräldrar hitta gruppen om den finns under hälsa?
    Hur skall vi med äldre barn hitta hit om den ligger under Bebis?

    /pewa
  18. 9
    Min snart 6 åriga dotter känns inte bebi Det var inte lätt och hitta hit direkt :-)

    Bebis, var typ den sista gruppen jag letade i. Dottern blir snart 6 år så bebis kändes väldigt främmande.

    Hälsa är kanske bättre, men inte heller det naturliga valet. Visst är den en fördel med lite kortare grupperingar men personligen är jag tveksam till fördelen.
    Överblicken har tappats och vet man inte vad man letar efter hittar man inte.

    Hur skall blivande föräldrar hitta gruppen om den finns under hälsa?
    Hur skall vi med äldre barn hitta hit om den ligger under Bebis?

    /pewa

Liknande trådar

  1. Grattis! (Gruppen flyttar)
    By Elin Aff in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-02-01, 21:14
  2. Grattis! (Gruppen flyttar)
    By Elin Aff in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-05, 20:40
  3. Grattis - nu flyttar gruppen!
    By Eventa Aff in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-13, 09:04
  4. Gruppen flyttar in på Bebisavdelningen
    By Eventa Aff in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-02, 14:48
  5. Flyttar gruppen
    By Pegasus AfF in forum Planera för barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 14:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar